Nl 10 - A10

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      is folden op de river hier oke? of moet ik op de turn al folden? geen flauw idee wat voor range ik hem hier moest geven. dacht zelf aan een pocket pair of iets van Ax, dus bet op de flop leek me standaard. turn donkt villian opeens zelf uit, en het lijkt of hij wil protecten tegen de flushdraw. ik zie hier handjes als aq of aj in ze range zitten, maar ook handjes als a6, a8 e.d. handjes als TT of JJ fold hij denk ik al op de flop, en zal hij anders op de turn sowieso niet donken..

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $10,47
      MP1:
      $10
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:spade: , T:diamond:
      UTG2 folds, MP1 checks, MP2 folds, Hero raises to $0,50, 2 folds, SB calls $0,45, 2 folds.

Flop: ($1,10) A:diamond: , 9:heart: , 4:club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0,7, SB calls $0,70.

Turn: ($2,50) 5:club: (2 players)
      SB bets $1,4, Hero calls $1,40.

River: ($5,30) Q:spade: (2 players)
      SB bets $5, Hero folds, SB gets uncalled bet back (All-In).

Final Pot: $5,30
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      SB lijkt een loose aggressive. 25/21. Daar is het lastig tegen spelen.
      Preflop zal hij in de SB met niet zoveel handen callen: pocket pairs en AQ, AJ.
      De turn zal ik altijd callen en de river hangt echt af van mijn reads. Als je hem dit vaak ziet doen en hij grote bluffs durft maken op de river, kun je callen, maar zonder reads fold ik omdat je AT enkel nog maar een bluffcatcher is. Logisch gezien heeft hij hier AQ of een set 9 of 4. Ik denk niet dat hij hier aan Acxc in een bluf verandert.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      SB lijkt een loose aggressive. 25/21. Daar is het lastig tegen spelen.
      Preflop zal hij in de SB met niet zoveel handen callen: pocket pairs en AQ, AJ.
      De turn zal ik altijd callen en de river hangt echt af van mijn reads. Als je hem dit vaak ziet doen en hij grote bluffs durft maken op de river, kun je callen, maar zonder reads fold ik omdat je AT enkel nog maar een bluffcatcher is. Logisch gezien heeft hij hier AQ of een set 9 of 4. Ik denk niet dat hij hier aan Acxc in een bluf verandert.
      Ik sluit me hier bij aan. Mocht je meer handen van hem hebben dan kan je misschien ook al inschatten waarmee hij de flop callt en de turn donkt. Heel vaak doen ze dit om goedkoop te drawen (maar hier ligt enkel een FD), of omdat ze bang zijn dat je behind checkt op de turn en ze dus value missen.

Tegen een iets meer TAG speler kan ik hier ook al de turn folden, omdat je eigenlijk niet veel meer beat en c/c flop, donk turn is een line die niet vaak als bluff wordt aangenomen.

Hier kan ik me zeker nog vinden in de turncall, en de river is afhankelijk van eventuele reads. Zonder info over zijn betsize op de river fold ik hier, aangezien je hand, zoals Ninjaconsul ook aangeeft, niet meer is dan een bluffcatcher.