Nl 10- 99

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      is dit een call op de river? door de turn te checken geef ik hem de mogelijkheid om de river te bluffen met gemiste draws. anderzijds kan ik de 10 ook niet uitsluiten na zijn flop call..

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $10,05
      Hero:
      $10,75

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with 9:spade: , 9:club:
      4 folds, Hero raises to $0,40, 2 folds, SB calls $0,35, BB folds.

Flop: ($0,90) T:heart: , 4:diamond: , 2:club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $0,5, SB calls $0,50.

Turn: ($1,90) 5:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: ($1,90) T:club: (2 players)
      SB bets $1,26, Hero calls $1,26.

Final Pot: $4,42
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je denkt hem te laten bluffen met gemiste draws, maar op een Th4d2c zal een 11/8 spelers nooit draws hebben. Maar hij kan hier op de river perfect nog betten met een kleiner pp.
      Als je behindcheckt op de turn, moet je de river wel altijd callen.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Klopt, hij zal hier geen draws hebben. Op de flop liggen ook geen draws, dus ik zou niet weten wat hij dan callt op de flop om vervolgens een draw te krijgen op de turn.

Mocht je trouwens denken dat villain een draw heeft (niet op dit board dus), dan zou je de turn altijd moeten betten...want anders laat je hem gratis drawen.

In dit geval kan je op de turn 1/2 pot betten als je denkt dat hij met zijn medium pocket pairs nog zal callen. Maar, de line die je aanneemt is ook goed, aangezien je dan ook nog value krijgt op de river.

As played moet je hier dus zeker callen aangezien hij zijn lagere pp kan betten voor value of misschien heeft hij één keer gecalled met broadways en probeert hij nu de pot op te pikken.