Nl4: At

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Nog geen stats van vilian omdat ik net aan de tafel zat. Na raise krijg ik MP mee op een mooi droog board krijg hit ik 2 pairs. En besluit de bet van villian te callen om zoveel mogelijk value te krijgen. Ik schat in dat hij ook een Ax heeft, ik lig dus voor. De turn brengt ook niet veel weer call ik zijn bet om hem in de hand te houden. River geeft Q en villian checks.

OnGame - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (CO): $3.42
      BTN: $3.92
      SB: $5.12
      BB: $8.69
      UTG: $1.00
      MP: $5.75

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: ($0.06) Hero has T:spade: A:heart:

fold, MP calls $0.04, Hero raises to $0.16, fold, fold, fold, MP calls $0.12

Flop: ($0.38, 2 players) 5:spade: T:heart: A:club:
      MP bets $0.28, Hero calls $0.28

Turn: ($0.94, 2 players) 4:heart:
      MP bets $0.70, Hero calls $0.70

River: ($2.34, 2 players) Q:club:
      MP checks, Hero ???

Is een potsizebet dus shove hier verstandig of kun je beter behind checken?? Ik heb iig voor het eerste gekozen omdat ik over de hele hand dacht voor te liggen. Indien hij een QQ zou hebben gehad zou hij toch zelf geshoved hebben aangezien hij ook geen stats van mij heeft en niet het risico wil lopen value mis te lopen?
  • 2 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Is er een reden dat je de flop/turn niet raised? Je houd namelijk nu een crappy stacksize over op de river twerwijl je met een flop of turn minraise hier een perfecte shove size overhoud.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey michel,

Ik raise hier gewoon de flop, als ie hier bet-f dan vermoed ik meestal dat het gewoon een bluff was waarvan je sowieso geen value uit haalt

Dus om zo snel mogelijk all-in te gaan, raise ik de flop :)

Mvg,
      Gerv