8 dollar rebuy 89s na rebuy

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Dit is tegen een goede reg met ong 200k winnings. Ik call pre omdat we beide vrij deep zitten. Flop besluit ik te floaten omdat ik wat backdoors heb en hij dit board prob altijd gaat cbetten.
      Op de turn bet hij opnieuw, ik had enkele handen ervoor gefold op een second barrel op een gelijkaardig board dus dacht dat hij dit ng wel in zen achterhoofd kon hebben.
      Ik raise de turn omdat ik veel outs heb en verwacht dat hij veel van zen range zal folden omdat iuk hier eig 33 44 of JJ rep

Level ik hier nu gwn mezelf? Of interpreteer ik de hand compleet fout?

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $8.00+$0.80

Stacks:
      UTG bergmooss (20,153)
      UTG+1 BEHDEP (9,888)
      MP1 Improved (17,018)
      MP2 Breflabb (14,892)
      MP3 christof1111 (13,388)
      CO pokermat 46 (6,362)
      BTN Oxsalis75 (2,610)
      SB Zicinho72 (6,387)
      BB Pocket55ives (7,268)

Blinds: 125/250 Ante 25

Pre-Flop: (600, 9 players) christof1111 is MP3 9:heart: 8:heart:
      2 folds, Improved raises to 565, 1 fold, christof1111 calls 565, 4 folds

Flop: 4:spade: Q:heart: 3:spade: (1,730, 2 players)
      Improved bets 951, christof1111 calls 951

Turn: J:heart: (3,632, 2 players)
      Improved bets 2,179, christof1111 raises to 6,000, Improved raises to 14,943, christof1111 goes all-in 5,847

River: 6:spade: (30,422, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 30,422
      Improved shows a pair of Queens
      A:club: Q:diamond:
      christof1111 shows high card Queen
      9:heart: 8:heart:

Improved wins 30,422 (net +13,938)

christof1111 lost 13,388
  • 9 antwoorden
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Dit zou ik op dezelfde manier gespeeld hebben.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Tegen een reg verkies ik zeker een 3bet.
      Op dit niveau zal hij niet echt verwachten dat er op hem word teruggespeeld en dus heel vaak folden.

Bovendien zal hij je allesbehalve op dit soort hand zetten en zal hij daarom wel leuk spelen.
      QJs vind ik dan leuker om te flatten omdat je wat makkelijker kunt downcallen met top pair en je overall gewoon meer equity hebt op flops om bv te gaan floaten.

Hier wil je gaan floaten op een flop waar je equity eigenlijk suckt en its kind of a long shot. Je moet al hopen op een goeie turn waarne ja moet hopen op fold equity....

Ik verkies dan ook fold flop denkik omwille van je lage equity. Als je dan toch callt moet je natuurlijk knallen op een goeie turn. Ik zou gewoon meten shoven op de turn. 6k maken is beetje pointless denkik...
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Op dit niveau zal hij niet echt verwachten dat er op hem word teruggespeeld en dus heel vaak folden.

Bovendien zal hij je allesbehalve op dit soort hand zetten en zal hij daarom wel leuk spelen.
      QJs vind ik dan leuker om te flatten omdat je wat makkelijker kunt downcallen met top pair en je overall gewoon meer equity hebt op flops om bv te gaan floaten.

Hier wil je gaan floaten op een flop waar je equity eigenlijk suckt en its kind of a long shot. Je moet al hopen op een goeie turn waarne ja moet hopen op fold equity....

Ik verkies dan ook fold flop denkik omwille van je lage equity. Als je dan toch callt moet je natuurlijk knallen op een goeie turn. Ik zou gewoon meten shoven op de turn. 6k maken is beetje pointless denkik...
      In principe 99% mee akkoord, enige wat ik anders vind is turn 9k maken ofzo. Zo laat je enerzijds zien dat hij geen fe meer heeft en ziet het er minder drawhappy uit dan een shove waardoor hij (wellicht) een zwakkere range 3betpusht
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      ik 3bet pre is duidelijk:) .

Maar even over men sizing, ik maakte er 6k van omdat ik met een set ook die sizing zou gebruiken. Ik dacht dit is een goede speler, dus als ik het te groot maak gaat hij denken dat ik wil dat hij fold omdat ik een draw of iets minder sterk heb. Dus ik maak het kleiner zodat ik wel commited ben, maar het niet speciaal zo overkomt. Klopt daar iets van?:D
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      ik 3bet pre is duidelijk:) .

Maar even over men sizing, ik maakte er 6k van omdat ik met een set ook die sizing zou gebruiken. Ik dacht dit is een goede speler, dus als ik het te groot maak gaat hij denken dat ik wil dat hij fold omdat ik een draw of iets minder sterk heb. Dus ik maak het kleiner zodat ik wel commited ben, maar het niet speciaal zo overkomt. Klopt daar iets van?:D
      Zou het iets groter maken zodat hij ook weet dat jij commited bent
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

In principe 99% mee akkoord, enige wat ik anders vind is turn 9k maken ofzo. Zo laat je enerzijds zien dat hij geen fe meer heeft en ziet het er minder drawhappy uit dan een shove waardoor hij (wellicht) een zwakkere range 3betpusht
      9k is te groot, 7.5 will do
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Pushen of raisen (+-7k) is ook een beetje afhankelijk van je eigen image aan tafel.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Pushen of raisen (+-7k) is ook een beetje afhankelijk van je eigen image aan tafel.
      leg uit
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Als je de hele tight enorm tight hebt lopen spelen komt pushen imo sterker over dan als je enorm loose speelt. Or am I wrong? Is natuurlijk wel lastig te beoordelen vanuit zijn point of view....