2rebuy 108 bb defence na rebuyfase

• BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      villain is supernova winnend, maar niet extreem goed.

Hij was bigstacked en dacht dat hij wel wat vaker opende in de sb. Flop float ik met gutshot omdat ik denk dat hij daar ook gwn vaak gaat cbetten.
      Turn checked hij en ik verwacht dat hij hier c/c gaat spelen met een zwakke hand die toch wat sdvalue heeft.
      River maak ik opnieuw een bet om hem zen zwakke hand te doen opgeven. Mis ik hier iets in de hand, want hij heeft exact wat ik denk dat hij heeft maar maakt toch de call.

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $2.00+$0.20

Stacks:
      UTG igrok521 (15,160)
      UTG+1 roso2011 (32,593)
      MP1 Balandyuk S. (18,007)
      MP2 matrioshka12 (37,667)
      MP3 Madzozcar (30,349)
      CO gregt18 (15,316)
      BTN binhoeiji (14,602)
      SB dukeufa (40,252)
      BB christof1111 (31,960)

Blinds: 350/700 Ante 85

Pre-Flop: (1,815, 9 players) christof1111 is BB 10:heart: 8:club:
      7 folds, dukeufa raises to 1,533, christof1111 calls 833

Flop: Q:spade: 7:heart: J:club: (3,831, 2 players)
      dukeufa bets 1,400, christof1111 calls 1,400

Turn: 5:club: (6,631, 2 players)
      dukeufa checks, christof1111 bets 2,652, dukeufa calls 2,652

River: 4:spade: (11,935, 2 players)
      dukeufa checks, christof1111 bets 6,300, dukeufa calls 6,300

Final Pot: 24,535
      dukeufa shows a pair of Sevens
      7:spade: K:diamond:
      christof1111 shows high card Queen
      10:heart: 8:club:

dukeufa wins 24,535 (net +12,565)

christof1111 lost 11,970
  • 9 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Blank turn/blank river. Het is idd goede spot om te floaten. Zo zal hij denken, maar ik ben niet volledige mee eens
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Vind de hand mooi gespeeld :)
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ah ja, vind ik dus ook. Ik zou wel onthouden dat hij niet echt hand weak hands wilt weglegge.
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Ik denk dat je tegenstander denkt dat de enige hand die je op deze manier zou spelen, precies 57 of 68 is.

En aangezien dat maar een klein gedeelte uit je big blind defending range is, maakt ie de call.

Ik denk dat hij denkt:
      - Een Q of J zou je op de flop hebben geraist en/of groter hebben gebet op de turn.
      - 68 Zou je behind kunnen hebben gecheckt op de turn voor pot control / free card.
      - 57 Zou je groter hebben gebet op de turn.
      - Een hand met showdown value, dus elke 7, 5 of 4 en wellicht ook Ax zou je behind hebben gecheckt op de river.
      - Met 68 of 57 zou je waarschijnlijk voor een grotere valuebet gaan.

Daarnaast lijkt me een supernova bluffen die $2 toernooien speelt in het algemeen niet plus ev :s_frown:
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      Ik denk niet dat hij denkt wat jij denkt. :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Mja ik vraag me gwn dan af wat hem aanleiding geeft om te callen.

Ik denk dat men sizing goed is eigenlijk, als ze dan ergens beter moest mss op de river wat kleiner. Maar ik maakte het wat groter omdat ik wou laten merken dat ik meer value wou halen.

Qx of Jx raise ik zelden op de flop. Is een blindbattle en hij kan zovel hebben, dus dan wil ik hem liefst wat laten bluffen.

68 zou ik NOOIT behind checken tenzij ik weet dat hij me gaat c/r je hebt een draw en wil de hand daar oppakken ofwel door nog een bet op de river.

57 zou men sizing zoals ik al zei dezelfde zijn op de turn als nu, omdat hij niet genoeg valuehanden heeft en ik dan heel graag nog een call wil.

een hand met showdownvalue had ik idd al op de turn behind gecheckt en mss op de river nog eens vr value gegaan. Maar dat zou dan eerder een Jx zijn, hoewel ik een sterke j op de turn wss ook ga betten denk ik.

een 4 of 5 zit normaal gezien niet in men range daar. Of toch niet dat hij zou kunnen weten.

en ook weer met 2 p of straight zou ik op zelfde manier valuebetten, maar mss wat kleiner zelfs op de river omdat ik weet dat hij er met een zwakke hand inzit.

Mss is dat wel de read die hij maakt, ik heb een zwakke hand en hij weet dat, waarom dan zo groot betten? Maar ik betwijfel het of hij hier eventjes een soulread zit te maken want hij beat enkel een pure bluff imo.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      vanaf nu zal ik men sizing wel groter maken voor value omdat ik weet dat hij graag herocalls maakt in blinddefence.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Al je made hands speel je op exact dezelfde manier neem ik aan dus nh gewoon. Je range op de turn crusht hem zo hard dat hij die call gewoon niet kan maken. Maak zeker wel een note dat je hem dus niet vaak moet gaan floaten ofzo.

Kvind hem nice played gewoon.
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Al je made hands speel je op exact dezelfde manier neem ik aan dus nh gewoon. Je range op de turn crusht hem zo hard dat hij die call gewoon niet kan maken. Maak zeker wel een note dat je hem dus niet vaak moet gaan floaten ofzo.

Kvind hem nice played gewoon.
      +1