Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL10 KQ top2 op droog board

• Omnipotence
      Omnipotence
      Bronze
      In deze hand was ik niet echt overtuigd van mijn KQ.
      Dat de Q maakt mijn hand niet echt veel sterker als dat hij was, en gecalled ip maakte me bezorgd over sets.
      Daarom waren mijn bets, met name de river bet, een beetje lafjes, en was de bet in de laatste straat met het plan betfold.
      Hoe zou ik in deze situatie moeten valuebetten?

Party Poker No-Limit Hold'em, $0.10 BB (5 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($15.41)
      Hero (MP) ($14)
      BB ($13.32)
      Button ($16.16)
      UTG ($12.64)

Preflop: Hero is MP with K, Q
      1 fold, Hero bets $0.40, Button calls $0.40, 2 folds

Flop: ($0.95) K, 6, 2 (2 players)
      Hero bets $0.60, Button calls $0.60

Turn: ($2.15) Q (2 players)
      Hero bets $1.30, Button calls $1.30

River: ($4.75) 8 (2 players)
      Hero bets $2
  • 1 antwoord
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik krijg de indruk aan de handen die je post dat jij bang bent om met je nut handen broke te gaan en value te halen:) . Hier praat je je net zoals in die flushhand gwn uit value halen.

Bet flop, bet turn groter en bet river zeker groter. Je wil hier eigenlijk broke met top 2 pair.

Ok als hij je raised op turn ga ik niet blij zijn want dat is een sterke line, maar zou ik ng steeds broke gaan gezien de flushdraw en random spazzes die mensen maken en hun tp overplayen.

Maar het is echt te gek dat je hier gaat twijfelen om te valuebetten. Hij kan hier echt elke Kx gwn aan het callen zijn en jij houdt het lekker goedkoop voor hem op deze manier en je mist dus tonnen value.