Belgian Poker league

• AdJag
      AdJag
      Gold
      Heb gisteren én vandaag gemerkt dat deze tornooien ( Belgian Poker League en Benelux Cash Freeroll ) niet meer in de lijst staan.
      Is dit bij mij alleen of is dit bij iedereen verdwenen ? Worden deze nog ingericht ?
  • 9 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik denk dat dat heeft te maken met pokerstars.be ?
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Ik heb nooit een .com account gehad en ben onmiddellijk met .be begonnen en tot 31/12 kon ik dagelijks aan die tornooien deelnemen ....

Dat ene tornooi is trouwens enkel voor de Belgische spelers ...
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Antwoord van Stars :

""
      Hallo ,

Bedankt voor je e-mail.

We kunnen bevestigen dat de Belgian Poker League is geëindigd in 2011 en dat het dit jaar niet georganiseerd wordt. We waarderen de feedback van al onze spelers en wees er gerust in dat we andere evenementen en promoties zullen aanbieden om onze promoties van vorig jaar te vervangen.

Tevens zijn de Benelux Freerolls gestopt.

Voor toekomstige promoties, raden we je aan om af en toe een kijkje te nemen op onderstaande link en ook om uit te kijken voor nieuwe promoties in de Pokerstars-lobby:

http://www.pokerstars.be/nl/poker/promotions/

We wensen je veel geluk in onze spellen!

Laat het ons alsjeblieft weten als je nog vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

Mitch
      PokerStars Klantenservice

""
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Spijtige zaak want speelde bijna elke dag Belgian poker league. Ik heb er heel wat Belgische spelers leren kennen en had met sommigen goede contacten. De strijd om het maandklassement en jaarklassement bracht ook altijd veel animo met zich mee.

Ik vind dat ze al heel weinig doen voor de "kleinere spelers" en als ze dan nog dergelijke "klassiekers" afvoeren :s_frown: .

Die freeroll speelde ik wel nooit maar was eigenlijk nog de enige freeroll die er dagelijks was op pokerstars. Als die 50 $ per dag hen al te veel wordt :f_frown: . Moet die Belgische licentie dan op die manier terug verdiend worden ????

Ze zeggen wel dat er andere promoties in de plaats zullen komen, maar dat hebben ze na afvoeren van turbo takedown ook gezegd en we wachten al bijna een jaar op het vervangende toernooi dat toen werd beloofd.

Dit valt me zeer tegen van pokerstars X( X( X( X(
    • videopress
      videopress
      Bronze
      Ja ik vind dit ook wel jammer, speelde vroeger altijd mee, heb vorige maand nog een paar meegedaan en eens 2e geweest. Toen het nog Benelux pokerleague was, heb ik hem eens gewonnen maar met wat moeten we ons nu bezighouden
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Great news :D !!!

Dear LgnDe,

As you know, due to circumstances beyond our control, the series of poker league tournaments that you had played in during December has now been canceled. We are very sorry about this but the good news is that we will be restarting these tournaments very soon. You should notice some great improvements on their relaunch.

In the meantime, we have set up a special tournament just to say thank you for supporting PokerStars and by way of an apology for the abrupt cancelation. And we have placed the entry ticket into your account. So all you have to do is register anytime between now and the start of the tournament.

This freeroll (with over $2,000 in the prize pool) takes place on January 15 at 14:00 ET.

You'll find the tournament under the 'Tourney' 'Private' tab. It's called '$2012 Social Media Freeroll'.

See you there!
      PokerStars Social Media Team
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Heb ook dit bericht gehad, ... k'ben benieuwd naar wat ze willen organiseren. Iets in de trend zoals de nederlandse league ?
    • Eendje01
      Eendje01
      Bronze
      Jammer, ik speelde ook graag belgian poker league, mja ik mag nog 5maand niet pokeren (20 jaar atm) dusja we zien wel, khoop dat er tegen dan al een vervangend tournooi is :P
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Zal je uit je hoop halen ze hebben dutch poker league namelijk ook beter gemaakt volgens hen maar suckt gewoon.

Silver: 2000 oefen chips buy in. maandprijzen volgens mij tickets naar gold.

Gold: 1 vaste buy in van 1.1 dollar met als maandprijzen tickets naar platinum

Platinum: 5.5 dollar buy in maandprijs step tickets

Extra is wel winnaars van maandklassement platinum mogen strijden voor freeroll voor een EPT pakket.
      Die freeroll is uiteraard voor alle landen hen speciale league dus is geen klein toernooitje.

Naar mijn mening is het allemaal gewoon een beetje verprutst maar denk dat jullie wel hetzelfde systeem gaan krijgen.