Doornemen HH MTTs

• rrrood
      rrrood
      Bronze
      Beste allemaal,

Recent heb ik enkele MTTs gespeeld ($22-$81). Zou iemand bereid zijn 2 of 3 MTT HHs door te nemen met mij of te analyseren voor me?
  • 14 antwoorden
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      ik wil wel!

anders stuur ik er ook enkele naar jou door...kga wel ff enkele interessante moeten zoeken. Andere mensen hun tornooien reviewen vind ik eigenlijk interessanter dan mn eigen hehe
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pollentier
      ik wil wel!

anders stuur ik er ook enkele naar jou door...kga wel ff enkele interessante moeten zoeken. Andere mensen hun tornooien reviewen vind ik eigenlijk interessanter dan mn eigen hehe
      Wat voor MTTs speel je zelf?
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      ik speel nu alles tot $11, als je op zoek bent naar een reg op de midstakes ga je mss niet veel aan me hebben.

Ik ben daarentegen wel op zoek naar paar mensen die net wat hoger spelen dan mij maar niet enkel turbo's spelen...
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      ik speel nu alles tot $11, als je op zoek bent naar een reg op de midstakes ga je mss niet veel aan me hebben.

Ik ben daarentegen wel op zoek naar paar mensen die net wat hoger spelen dan mij maar niet enkel turbo's spelen...
      ik speel alles eigenlijk wel. Ook omaha en hi/lo.
      Zou leuk zijn voor ons als er nog een midstakes (reg) bijkomt? Dan leren we er allemaal wat van. Ik ben een beetje in voorbereiding op mn 1 taim, vandaar.
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      what...the...nice!
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      bump
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      sweet !
      Succes in Dublin man :)
      Ik kan je helaas niet verder helpen aangezien ik enkel <11$ mtts ervaring heb en ook niet bepaal goed ben ofzo. :p
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Krulle37
      sweet !
      Ik kan je helaas niet verder helpen aangezien ik enkel <11$ mtts ervaring heb en ook niet bepaal goed ben ofzo. :p
      Thnx, voorbereiding had een stuk beter gekund, maar we gaan er maar gewoon van genieten :)
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rrrood
      sweet !
      Thnx, voorbereiding had een stuk beter gekund, maar we gaan er maar gewoon van genieten :)
      Dude, heb eens ambitie!

Ship it of we moeten je niet meer terug zien :coolface:
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Er had wel een uurtje private coaching bij dat pakket gemogen imo. :f_biggrin:
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rrrood
      sweet !
      Dude, heb eens ambitie!

Ship it of we moeten je niet meer terug zien :coolface:
      Put the pressure on!!!11! ;)
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Zit best wel punt van waarheid in, hij vertegenwoordigt toch pokerstrategy, konden ze hem best beetje coaching aanbieden van een van de vele coaches hier (bedoel obv niet mezelf), zodat hij goed voor de dag kan komen! Maar ik ben bang dat het zo niet werkt :D Je kan het namelijk ook omdraaien, als je zo'n geweldige kans hebt een live toernooi te mogen spelen, en je denkt dat wat coaching geen kwaad kan, had je er ook zelf 100$ aan kunnen investeren natuurlijk.
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Zit best wel punt van waarheid in, hij vertegenwoordigt toch pokerstrategy, konden ze hem best beetje coaching aanbieden van een van de vele coaches hier (bedoel obv niet mezelf), zodat hij goed voor de dag kan komen! Maar ik ben bang dat het zo niet werkt :D Je kan het namelijk ook omdraaien, als je zo'n geweldige kans hebt een live toernooi te mogen spelen, en je denkt dat wat coaching geen kwaad kan, had je er ook zelf 100$ aan kunnen investeren natuurlijk.
      Mja heb zelf aardig wat MTTs gespeeld (wanneer ik tijd en zin had) ter oefening en een aantal filmpjes op PS gekeken, en ga vandaag zelf ook nog paar filmpjes kijken. Gister de Engelstalige coaching meegepikt, maar mij te chaotisch en te weinig discussie. De coaches speelden allebei 2 tafels per persoon en praatten met verschillend volume door elkaar.

Denk dat ik vooral te tight ben in de latere fases en vooral met een stack van 30-40bb.

Verder zat kerst en O&N er tussen, wat ook niet optimaal is (helaas geen vakantie).

Verder zie ik tussen de NL coaches geen MTT coach staan, hoewel mij lijkt dat DonBartos daar tussen hoort, maar goed.

Wie is dan evt een MTT coach voor $100?
    • liessens
      liessens
      Bronze
      EliasVeritas is toch full mtt coach? Bart is meer mttsng/turbomtt, wat natuurlijk ook aanbod komt in live tournaments, maar daarvoor kan je natuurlijk best al zoveel mogelijk je edge gebruiken