Nl10 TT overpair 3way

• Omnipotence
      Omnipotence
      Bronze
      TT, een squeeze zou mogelijk zijn, maar zou dan wel zijn tegen een utg raiser, daarom koos ik daar tegen.
      Daarna was het op de flop een walgelijke keuze. Dit keer koos ik voor een check raise.
      UTG doet een cbet, maar MP called daarna.
      Nadat ik zie dat ik door 2 gecalled word geef ik de hand op.
      Wat zou een betere manier zijn om deze hand in deze situatie te spelen?

PS, ik heb weinig info over m'n tegenspelers, komt mede omdat ik geen tracker gebruik, die ga ik voor m'n volgende sessie installeren. Daarbij post ik handen na de sessie, en ben ik de echte ingame feeling van de tegenspelers kwijt.

Party Poker No-Limit Hold'em, $0.10 BB (6 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP ($8.55)
      Hero (BB) ($10.15)
      UTG ($10.15)
      CO ($8.10)
      SB ($5.29)
      Button ($13.11)

Preflop: Hero is BB with 10, 10
      UTG bets $0.30, MP calls $0.30, 3 folds, Hero calls $0.20

Flop: ($0.95) 3, 6, 2 (3 players)
      Hero checks, UTG bets $0.70, MP calls $0.70, Hero raises $2, UTG calls $1.30, MP calls $1.30

Turn: ($6.95) 5 (3 players)
      Hero checks, UTG checks, MP checks

River: ($6.95) 7 (3 players)
      Hero checks, UTG checks, MP raises to $6.25 (All-In), Hero folds, 1 fold

Total pot: $6.95
  • 1 antwoord
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ok geen probleem als je niet zoveel informatie hebt. Dan zal ik er altijd vanuit gaan dat het een standaard speler is op nl10.

Ik hou niet van squeezen in deze spot omdat je oop zit en de callingrange van utg TT wss crushed. Normaal gezien doe je het al niet fantastisch tegen zijn openrange daar:) .

Dus ik call hier zeker pre. Dit is dan weer een goede spot om WEL te donkbetten:) . De pot is multiway dus mensen gaan veel meer straightforward spelen en geen fancy plays uithalen normaal.

Als ik hier donkbet en ik krijg een call ben ik eigenlijk klaar met de hand als iemand begint te betten op de turn. Ook wel afhankelijk van de sizing.

Als ik een raise krijg is het ook wel duidelijk:) .

kortom C/R is hier echt geen goede line omdat je jezelf op deze manier tegen een betere hand gaat isoleren. Tenzij het echt uberfish is natuurlijk dat met any pair hier gaat afstacken. Mr dat weet ik niet zonder verdere info.

dus even samenvatten. Donkbet flop, check fold turn en river laat ik afhangen hoe vaak hij daar agressief durft zijn. Maar als hij turn behind checked ga ik wss een kleine valuebet plaatsen op de river.

Hopelijk is het wat duidelijk, vragen zijn altijd welkom.