Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

account is niet gekoppeld kan ik mij dan ook registreren voor een plaats te bemachtigen

• edwinJQ
      edwinJQ
      Bronze
      hoi ik heb een vraagje ik had al een acount bij poker 770 voor ik pokerstrategy leerde kennen kan ik alsnog meedingen naar zo'n plaats ?
      of kan ik mijn account van poker770 nu nog kopelen aan pokerstrategy
      mijn vrouwtje is namelijk geplaats en ik zou dit ook eens willen meemaken
      groetjes
  • 3 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Bronze
      ik denk dat je gewoon kan meedingen voor een ticket.
      als ik jou was zou ik ff een mailtje sturen naar de support met de vraag/mededeling dat je graag voor pokerstrategy zou willen meespelen voor het forumbattle.Dan zullen zij wel laten weten of het wel of niet kan.

edit: je kan dan ook gelijk ff vragen of ze je account alsnog kunnen koppelen :)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hallo edwinJQ,

Je kunt ook meedoen als je niet gekoppeld bent, al moet je wel aangeven dat je PokerStrategy.com wil vertegenwoordigen. Dit kan door een e-mail te sturen naar support@poker770.co.uk met als onderwerp: "Battle Forum". Vermeld in de mail simpelweg dat jij voor PokerStrategy.com wilt spelen en dan komt de rest vanzelf in orde!

En alvast gefeliciteerd met de prestatie van je vrouwtje! :)

P.S Ik heb jouw ticket ook net beantwoord, maar het lijkt me wel handig om het hier ook even te vermelden.
    • edwinJQ
      edwinJQ
      Bronze
      thnx mailtje is verstuurd dus ik hoop jullie binnenkort te vervoegen in spa :D