NL5 - J8 met goede flop

• joyark123
      joyark123
      Bronze
      Ik vond dit zelf een vrij lastige hand. Ik kwam free in de flop en ik hitte heel goed. Ik ben benieuwd of ik het hier goed speel.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (7 handed) - PokerStars Hand Converter from HandHistoryConverter.com

Hero (BB) ($5.68)
      UTG ($2.30)
      MP1 ($6.73)
      MP2 ($5.89)
      CO ($3.50)
      Button ($2.36)
      SB ($5)

Preflop: Hero is BB with 8:club: , J:club:
      1 fold, MP1 calls $0.05, 1 fold, CO (poster) checks, Button calls $0.05, SB calls $0.03, Hero checks

Flop: ($0.25) 4:heart: , J:diamond: , J:heart: (5 players)
      SB checks, Hero bets $0.20, MP1 raises to $0.60, 3 folds, Hero raises to $1.60, MP1 calls $1

Turn: ($3.45) 5:diamond: (2 players)
      Hero bets $1.90, MP1 calls $1.90

River: ($7.25) Q:club: (2 players)
      Hero bets $2.13 (All-In), MP1 calls $2.13

Total pot: $11.51 | Rake: $0.55

Results:
      Hero had 8:club: , J:club: (three of a kind, Jacks).
      MP1 had K:club: , K:diamond: (two pair, Kings and Jacks).
      Outcome: Hero won $10.96
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Liever de results er volgende keer niet bijzetten ;)

Eigenlijk denk ik dat ik de flop gewoon call aangezien dit meestal supersterk is multiway... Je ligt niet echt voor op de range van jacks die villain kan spelen. (En als je wilt reraisen ter protectie mag dit wel wat groter, dit kan je wel doen als je tegen een fish/maniac speelt)

As played bet ik de turn groter tegen draws (met een echt sterke hand zoals AJ had hij je op de flop wel nogmaals geraised). Nja de river shove ik nog wel aangezien hij me niet echt sterk lijkt met zijn calls dus ik zie hem niet zoveel Jx hebben... Je hebt maar weinig equity nodig om te shoven
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      ik denk dat call best is tbh.
      Je wil geen PP doen folden , en als je nogmaals raised zal een FD mss ook al folden .
      As played is het goed dat je de turn doorlead , want anders ga je heeeeeel vaak een check behind zien .