Poker770 - vip programma

• Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Hoi.

Elke vip status die je haalt op poker770 geeft je een boost % per punt dat je verdient. Als je hogere status hebt, kan het wel tot 300% of zelfs meer oplopen.

Ik vroeg me af dat als bijvoorbeeld voor een level 10 punten nodig hebt (simpel voorbeeld) en je hebt 10 verdiend na de boost (dus incl. percentage dat je punten verhoogt) dat je dan een status level up gaat of dat het gaat om de initiele punten (zonder de boost)...
  • 5 antwoorden
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      volgens mij zonder boost, maar weet t neit zeker.
      zal morgen ff gaan uitzoeken
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Dit soort dingen zijn standaard zonder boost. Dus net als je op stars VPP en FPP's hebt, zal hier alles hetzelfde heten, maar het systeem zowat hetzelfde zijn.

Weet het wel niet 100% zeker.. ;)
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Dit soort dingen zijn standaard zonder boost. Dus net als je op stars VPP en FPP's hebt, zal hier alles hetzelfde heten, maar het systeem zowat hetzelfde zijn.

Weet het wel niet 100% zeker.. ;)
      In de chat zeiden ze nl. dat het wel met boost was...

maar dat komt me idd erg vreemd voor als dat zo is
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Voor zover ik weet heb je Status Points 770 die kan je zeg maar vergelijken met VPP op Stars en deze zijn voor je Vip levels.

Deze worden omgezet met of zonder boost in Points 770 zeg maar als de FPP's op Stars. Deze kan je weer gebruiken in de shop of voor speciale points toernooien .

Dus antwoord op je vraag is nee
    • dafkeu
      dafkeu
      Bronze
      * Voor het bereiken van de verschillende levels VIP Status gelden de punten zonder boost (onder kassier - tab VIP status);
      * De boost van je P770-punten gelden wel voor het besteden van je punten in de shop (het totaal aantal te besteden punten in de shop vind je onder kassier - tab My Account - sectie Home: Points770 Balance)