Withdrawal op Poker770

• Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Iemand ervaring met uitbetalen op Poker770?

29-12-2011 heb ik een uitbetaling aangevraagd. Deze heeft t/m 01-01-2012 op "Pending" gestaan wat ik kan begrijpen door de feestdagen.

Alleen nu staat hij ook al weer 2 dagen op "waiting".
      Ik kan namelijk nergens even snel zien hoeveel dagen het meestal duurt bij Poker770
  • 4 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik weet het niet, heb geen ervaringen met uitcashen op iPoker.

Misschien dat ze eerst je account nog moeten goedkeuren door middel van een ID check o.i.d.? Dat heb ik nl. al wel gedaan, weet niet of dat ook moet.
    • Nivlem
      Nivlem
      Silver
      Op iPoker zul je bij je eerste cashout altijd een ID check moeten doen. Waarschijnlijk even je e-mail checken voor een request dus ;) .
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Op iPoker zul je bij je eerste cashout altijd een ID check moeten doen. Waarschijnlijk even je e-mail checken voor een request dus ;) .
      Hmm.. Even contact met ze opnemen dan maar. Geen email gehad met de vraag voor een ID-Check.

Enige mail die ik van ze heb gehad:
      ------------------------------------------
      Hello Danny ,

We have received your request to withdraw $***.** using your favourite payment method, Moneybookers.

Your payment code is: ********MB.

Processing of withdrawal requests

Please note that all withdrawal requests are processed within 96 hours from the time that they are received, as stipulated in our rules. You may check on the progress of your withdrawal request in the "Cashier," under the "Withdrawals / Pending Withdrawals" section right up until they have been completed.

Thank you for choosing Poker770 .

Best regards,

Poker770 Team.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Nou ik moet zeggen. Service is wel snel zeg.
      Net een mail gestuurd en nu al een reactie.

Als ze nou eens ook die uitbetalings methode's zouden versnellen ;)
      ---------------------------------
      Dear Danny,

In reply to your message, please rest assured that we are doing everything possible to validate your $***.** withdrawal request as soon as possible.

Please note that when processing a withdrawal request, the total amount of registered withdrawals as well as the delays imposed by our payment agent must be taken into consideration.

As soon as your withdrawal request is validated, you will receive an e-mail of confirmation with all the necessary information.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,

Sebastian