Mss Ak 2Nl

• macomacoNL
      macomacoNL
      Bronze
      Dit is toch wel een fold ondanks 2NL? Kan niks anders bedenken dat ik hieer achter lig.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (9 handed) - PokerStars Converter Tool from nl.FlopTurnRiver.com

MP1 ($1.09)
      MP2 ($1.21)
      MP3 ($3.04)
      Hero (CO) ($0.73)
      Button ($0.80)
      SB ($0.74)
      BB ($4.59)
      UTG ($0.89)
      UTG+1 ($2.09)

Preflop: Hero is CO with A, K
      1 fold, UTG+1 bets $0.08, 3 folds, Hero raises to $0.24, 2 folds, BB raises to $4.59 (All-In), 2 folds

Total pot: $0.57 | Rake: $0
  • 2 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Je moet maar 0.49/(1.54-rake) procent van de tijd winnen om een call te rechtvaardigen. Ik weet de rake niet exact, maar laat het ons afronden naar 1/3

Dit betekent dat hij QQ+ en AK of JJ moet pushen. Hierbij zie ik hem dit eigenlijk eerder zo'n overpush maken de bottom van de range dan top of range en denk dat het dus nipte call is
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Hoi macomaco,

Heb je stats of reads op villain, heb je hem al eerder cold4bets zien doen?

Nu zijn cold4bet shove komt wel vrij sterk over. Maar je moet rekening houden met het feit dat hij multiway shoved na een 3bet. Samen met het feit dat we blockers hebben zou ik dus zeggen dat hij hier meestal geen AA/KK vast zal hebben, ik vermoed dat hij die eerder zou flatten om UTG+1 ook in de hand te houden vermits zij 2 toch wel 100bb diep zitten.

Zeker als je actief aan het 3betten was zou ik hem eerder op AK en JJ+ zetten en heel misschien nog AQs

Zou jezelf even de equity berekening willen maken bij wijze van oefening als we BB een range als range JJ+/AK geven? :)

Dus je berekent eerst hoeveel equity je nodig hebt en dan kijk je in equilab hoeveel equity je hebt tegen die range en dan heb je je theoretisch antwoord.

Hou echter ook wel rekening met history en gameflow zoals ik hierboven zij.

Dus mijn oefening voor jou is:

1) Bereken hoeveel equity je nodig hebt om profitabel te callen en zet je berekening neer
      2) Bereken hoeveel equity je nodig hebt tegen JJ+,AK
      3) Probeer zelf een evaluatie te schrijven van wat je zou moeten doen in deze spot en denk hierbij ook aan history en wat ik hier boven heb vermeld.

Ik verwacht een 10/10 :D

Groetjes,

Noise