Nl25-Tt

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Had gisteren een vrij slechte dag dus ik ga hier wat handjes posten :) .

Villain speelt ondanks zijn fishy stack toch 11/10 met een 3bet% van 6.3% en maarliefst 17% 3bet in de big blind op 350 handen. Omdat hij zo een hoge 3bet heeft ben ik broke gegaan aangezien hij met erg veel AK/AQ/AJ's broke zal gaan.

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1579392
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP2: $9.39
      CO: $10.00
      BTN: $13.15
      SB: $25.17
      BB: $11.31
      UTG: $41.35
      UTG+1: $25.35
      UTG+2: $9.18
      Hero (MP1): $35.43

Pre Flop: ($0.35) Hero is MP1 with T :spade: T :heart:
      3 folds, Hero raises to $1, 4 folds, BB raises to $2, [color=red]Hero ???
  • 4 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Villain zijn stack lijkt me niet echt fishy te zijn, tlijkt me eerder een standaard 40bb midstacker te zijn.
      Tegen zo een midstacker moet je goed kijken naar jouw eigen positie als ze je 3betten omdat ze meestal wel een legitieme hand hebben als ze je in vroege positie 3betten. Je mag je zeker niet te veel laten afleiden door dat hoog 3bet% want dat krijgen ze juist omdat ze zo aggressief restealen.
      Stel dat hij hier gewoon standaard broke gaat met QQ+/AK als midstacker dan moet hij al ongeveer 60% van de keren aan het light 3betten zijn en folden op jouw 4bet om hier profitabel broke te kunnen gaan en gezien jouw positie lijkt me dat hier toch niet echt zo aannemelijk dus vind ik een fold beter.
      TT is over het algemeen niet goed genoeg om broke te gaan tegen een midstacker vanuit middle position. JJ is meestal een twijfelgeval en is tegen de tightere midstacker ook meestal een fold
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      wow oke, iets heel belangrijks bijgeleerd nu! En in late position met wat ga je dan meestal broke?
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Dat hangt echt af van midstacker tot midstacker aangezien hun resteal stats nogal vaak afwijkend zijn maar iemand die een resteal heeft van 17% daar kun je toch zeker broke tegen gaan met 88+/AQ en miss zelfs nog looser.
      Als je er wat tijd in wilt steken kun je in excel een tabel van opstellen met behulp van je equilator met wat voor range je kunt broke gaan tegen de verschillende stealrange% ;)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Goede tip ! Bedankt ;-)