NL25 - AQo

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Villain speelt 11/11 maar 3bet wel vrij wijd. 8% 3bet op 124 handen. Idd wel klein sample... Maar hij was vrij aggro dat wist ik wel. Daarom call ik AQ hier en natuurlijk ook omdat het supergoedkoop is.

De moeilijkheid ligt weer op de river vind ik. Ik hit maar wel ook niet 10$ ofzo afbetalen daarom heb ik voor de kleine donkbet/blockbet gekozen.

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1579398
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

CO: $41.79
      BTN: $28.67
      SB: $35.08
      BB: $24.20
      Hero (UTG): $30.43
      MP: $25.70

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG with Q :spade: A :club:
      Hero raises to $1, 1 fold, CO raises to $1.75, 3 folds, Hero calls $0.75

Flop: ($3.85) J :heart: T :club: 3 :spade: (2 players)
      Hero checks, CO checks

Turn: ($3.85) 9 :diamond: (2 players)
      Hero bets $2.50, CO raises to $5, Hero calls $2.50

River: ($13.85) A :heart: (2 players)
      [color=red]Hero ???
  • 3 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      normaal is AQ gewoon altijd een fold als je ge3bet wordt vanaf UTG, daarmee 3bets callen gaat je vaak in problemen brengen omdat je te vaak gedomineerd zult zijn.
      Je zit hier 6handed dus zou het miss wel kunnen maar dan liefst enkel tegen mensen waarvan je wat history van hebt en weet hoe ze spelen.

Zoals de hand uitdraait zie je dus waarom het niet zo schitterend spelen is met AQo OOP tegen een unknown, zijn line is zo raar en je hebt geen idee waar je staat.
      Turnplay vind ik ok maar ik call met de gedachte enkel nog meer geld in de pot te steken als ik een K/8 hit, river check/fold ik dan omdat je enkel een pure bluff beat hebt en het beste waar je op kunt hopen een split pot is
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ja normaal is het idd een fold maar ik moest maar 75c callen... En idd het speelt moeilijk. Ik heb 4$ gebet op de river en kreeg een call vat QTs ^^
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Ja normaal is het idd een fold maar ik moest maar 75c callen... En idd het speelt moeilijk. Ik heb 4$ gebet op de river en kreeg een call vat QTs ^^
      oei, ja had niet naar de grote van de 3bet gekeken, in zo een min3bet pot ga ik TP ook niet wegleggen en is zo een blockbet wel een goede optie