top 100 uitbetaling

• betzillio
      betzillio
      Bronze
      haai ik had een vraag over de top 100 uitbetaling. er staat bij mij dat er 50 dollar beschikbaar is, en wanneer ik dit wil overzette naar een pokersite doet ie dit niet..
      kan het zijn omdat ik bronze ben? ik ben al wel een jaar lid alleen de laatste tijd geen poker meer gespeeld.
      alvast bedankt!
  • 9 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      dat is van de summer frenzy, je kan het over laten maken op titan en op partypoker denk ik.
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Heb het over laten maken naar Titan echter niet gekoppeld hier aan deze site. Had gehoord van iemand anders dat dat kon. Dus gedrukt verdween het direct op mijn scherm maar nog steeds niet binnen op Titan. Leo kan je dit voor mij nakijken???? ;)
    • betzillio
      betzillio
      Bronze
      ik ben dus via pokerstrategy gekoppeld aan mansion poker, dus ik moet eerst me pokerstrategy account aan een titan poker account koppele en dan kan ik zeker weten 50 dollar uitbetalen?
    • Herseel
      Herseel
      Bronze
      yep.
      (voor zover er nog zekerheden zijn in deze wereld :) )
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door betzillio
      ik ben dus via pokerstrategy gekoppeld aan mansion poker, dus ik moet eerst me pokerstrategy account aan een titan poker account koppele en dan kan ik zeker weten 50 dollar uitbetalen?
      je moet inderdaad of een party of titan account via ons aanmaken, dan kun je het daar zeker ontvangen. Je kunt echter ook een Ticket aanmaken wanneer je het op je mansion account wilt ontvangen, dan zal er door de support afdeling gekeken worden of de mogelijk is.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door selgae
      Heb het over laten maken naar Titan echter niet gekoppeld hier aan deze site. Had gehoord van iemand anders dat dat kon. Dus gedrukt verdween het direct op mijn scherm maar nog steeds niet binnen op Titan. Leo kan je dit voor mij nakijken???? ;)
      Bij Titan is er waarschijnlijk een mogelijkheid om je account alsnog aan PS te laten koppelen. hiervoor kun je het beste net als betzillio even een Ticket aanmaken. Heb je niet toevallig een ticket gekregen van de support afdeling met betrekking tot de uitbetaling? ik kan me namelijk voorstellen dat dit niet in een keer ging omdat je titan account niet gekoppeld is.
      (btw, ook als je account niet gekoppeld is zul je je geld krijgen). Ik zal iniedergeval even navraag doen naar de status van je betaling (ik kan dat zelf niet direct zien)
    • betzillio
      betzillio
      Bronze
      nog 1 vraag over het switchen van account. ik heb al een tijdje een account bij titan poker, maar kan ik deze dan gebruiken voor het switchen van account? ik heb bij me titan poker volgens mij geen code ingevuld, wat ik bijv. bij mansion poker wel moest doen (PS150).
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey goedemorgen!

Ten aanzien van retracken via PokerStrategy: Volgens ons systeem is de retrack van je account in iedergeval afgewezen. Je kan het beste inderdaad een ticket aanmaken voor die uitbetaling. Soms kan je echter alsnog retracken. Dit kan je doen door simpelweg je account in te vullen in je profiel en een ticket aan te maken. Als de account echter aangemaakt is via een andere site, dan gaat dit niet.

Groeten,
      Leo
    • betzillio
      betzillio
      Bronze
      ik heb nu een ticket aangemaakt, waarin ik vroeg of ze het op me mansion poker account kunnen overschrijven, of hoe ik daar zelf voor moet zorgen. nu is het dus alleen afwachten op een berichtje en klaar?