Restart met pokerstrategy

• Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      Hoi allemaal,
      Heb een tijd geleden op FTP gespeeld en vervolgens naar PS geswitched. Echter mis ik denk ik redelijk veel value omdat ik slechts silverstar ben en dus vrijwel geen rakeback ontvang. Ik wil weer terug naar een RB site en ik speel SNGs.
      Wat kan ik nu het beste doen? Profiel van mezelf:
      Speel ongeveer 40 uur per maand
      SNG's (liefste 18mans maar ben bereid over te stappen naar 6max of 9max.)
      Speel ~10$ games
      ik rake ongeveer 300$ per maand

Ik haal dus niet genoeg rake om (goed) in de prijzen te vallen bij rakeraces en andere volumebonussen. Dus ik denk dat ik het meeste heb aan flatRB. Waar is deze het hoogst? (ik ben dus al lid via pokerstrategy en heb buiten PS+FTP nergens een account van)

edit: mss hoort het eigenlijk beter bij beginnersvragen. ;)
  • 3 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Als je liever beginnersvragen hebt, dan zet ik je daar maar neer! ;)
      Er is een speciale thread waarin je dmv je interesses te posten raad kon krijgen van een CM welke room best bij je past!

Het was even zoeken, maar hier kun je misschien eens volgens de indeling die daar gegeven is, de vraag nog eens stellen.

Ikzelf denk dat ze je Unibet of Pokerheaven ofzo (30% RB) kunnen aanbieden door de goeie rakeback, maar weet de traffic daar niet. Denk eerlijk dat deze wat laag is.

Denk dat je op Party wel goed op de 11$'s terecht kan, maar daar moet je bonussen ook kopen (hier meer info). Ook iPoker en Ongame hebben goeie traffic qua SNG (geen idee qua RB)

Ook kun je eventueel eerst een FDB clearen om wat extra RB te scoren?
      Ik zou zeggen; stel der vraag daar nog eens met de juiste info en dan kunnen ze je mss een beter advies geven!
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik denk dat de PS500 bonus van Europoker erg interessant voor je is.
      Die wordt in kleine stapjes uitbetaald, dus het maakt niet uit hoeveel je van de bonus cleart en het komt neer op zo'n 35% rakeback. Deze bonus is 110 dagen geldig, dus dan zou je hem bijna helemaal kunnen clearen. Daarnaast doe je mee aan de rakerace van ongame, maar dan zul je iets meer moeten raken om erin te geraken, zo'n 550/ mnd.

Je hebt op ongame voldoende 10 mans lopen, en er lopen ook altijd redelijk wat 30-mans voor jouw limieten. Rake is 10% op de $10+1.

De sites met flat rakeback hebben niet heel veel traffic voor SnG's volgens mij, dus ik zou als ik jou was voor een goede FDB gaan. Een andere optie zou zijn om op het ipoker netwerk te spelen (william hill / 770). De bonussen zijn daar wel iets moeilijker vrij te spelen, maar de traffic is ook ok.
    • Frenk360
      Frenk360
      Bronze
      Beiden bedankt voor de goede feedback!
      Een goede FDP is natuurlijk fijn maar die houd natuurlijk redelijk snel op (oke 110 dagen is een aardige tijd maar toch) dus ik denk dat ik het van de RB zelf moet hebben. Ik ga nog een poging wagen in het topic dat copymeistrr voorstelde (en hou jullie adviezen in mn achterhoofd)

Nogal wat sites bekeken en Europoker lijkt idd de beste :)