[CANCELLED] BACKING Live ppd toernooien INTERESSEPEILING

• breezer1
      breezer1
      Bronze
      DIT IS ENKEL EEN INTERESSEPEILING!! IK BESLIS PAS LATER OF HET OOK EFFECTIEF ZAL DOORGAAN!!

Wat ga je spelen?

De resterende Main Events van de Partouche Poker Deepstack tour

- 10 tot 12 februari in Lyon
      - 30 maart tot 1 april in Saint-Amands
      - 27 tot 29 april in Cannes
      - 22 tot 24 juni in Chaudfontaine (onder voorbehoud)
      - 13 tot 15 juli in Aix-en-Provence

Wat zijn de totale kosten?

De totale kosten zijn 2500 euro. Hotel en reiskosten niet inbegrepen maar die neem ik zelf voor mijn rekening.

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)

50%

1% = 25euro
      5% = 125 euro

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?

Na het laatste toernooi in Aix-en-provence

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)

Na elk toernooi worden eventuele cashes meteen uitbetaald.
      % worden uitbetaald aan de hand van het effectief gewonnen bedrag (bv bij deals) maar 1%=1%

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?

Liefst via bankoverschrijving

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Ik heb vorig jaar in november voor de eerste keer aan een toernooi van deze tour deelgenomen en werd 12de. Deze tour heeft ook een algemene ranking waar er voor de top 10 leuke extra prijzen te winnen zijn.

http://www.partouchepokerdeepstack.com/fr/classement.html

Door mijn resultaat in Knokke sta ik voorlopig ook goed geklasseerd in die ranking en zou ik graag de resterende toernooien spelen om een plaatsje in die top 10 te bemachtigen op het einde van dit seizoen.
      Deze deepstacktoernooien liggen mij wel maar ik wil er nu ook niet mijn volledige winst van Knokke voor op het spel zetten, vandaar deze intressepeiling om te zien of er eventueel mensen zijn die mij willen backen voor dit project.
  • 7 antwoorden