Mss Fr Nl20 ATo

• Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.20(BB) Replayer
      SB ($41.05)
      BB ($21.59)
      UTG ($25.50)
      UTG+1 ($19.80)
      Hero ($10.20)
      MP1 ($20)
      CO ($20)
      BTN ($24.44)

Dealt to Hero A:club: T:spade:

fold, fold, Hero raises to $0.60, fold, CO calls $0.60, fold, fold, fold

FLOP ($1.50) K:diamond: 2:heart: 2:club:

Hero bets $0.75, CO calls $0.75

TURN ($3) K:diamond: 2:heart: 2:club: 5:spade:

Hero bets $1.50, CO calls $1.50

RIVER ($6) K:diamond: 2:heart: 2:club: 5:spade: 6:diamond:

Hero checks, CO checks

Handen: 745
      VPIP: 10
      PFR: 8
      3bet: 4
      fold flop cbet: 50
      fold turn cbet: 0
      WTS: 22

Tijdens de hand had ik de fold turn bet stat niet gechecked.
      Ik cbet de F+T omdat ik heel veel PP in zijn range zie zitten. Deze zal hij bij een 2nd barrel vaak op moeten geven. (AK kan hij ook zo spelen natuurlijk.)
      Ik vind zijn WTS wel laag, dus met de turn fold cbet stat had dit een 3nd barrel moeten zijn op de river?
      Probleem is dat ik ook niet super veel kan reppen.. (AA, KK, AK, (KQ) waar AK, KQ over het algemeen de river niet betten))

T.
  • 6 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Hoi tamploeres lange tijd niet gezien in het MSS handjudgingforum :D

FR zou ik ATo niet raisen uit MP1 if called zijn we supervaak dominated vermits mensen op FR nu eenmaal niet vaak callen met lage suited aces.

CO is vrij tight dus op de flop geef ik hem een vrij sterke range waaronder AJo+ , A9s+ ,PP's , KQs en misschien QJs

Het grootste deel van zijn range gaat hij dus niet folden op een cbet. Als je hier de hand wil winnen denk ik dat je heel dikwijls 3barrels gaat moeten vuren. Dus as played is een cbet op de flop wel fine als hij veel foldt anders zou ik gewoon c/f. 3barrels vuren is vrij high variance dus c/f flop of turn lijkt me beter.

maar zelf zou ik gewoon pre wegleggen om lastige postflop spots te voorkomen. SH is het wel een vrij standaard openraise.

groetjes :)
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Hey noise,

Hehe tijdje heel weinig gespeeld en ben nu weer begonnen :)

ATo is idd krap maar de tafel was behoorlijk tight dus dan raise ik wat meer handen. Op 888 zijn ook nie zoveel tafels dat je makkelijk een andere tafel opend. Dus sommige zijn fishy andere weer tight.

In deze hand had hij 77 wat ik toch wel erg koppig vind om twee barrels mee te callen. Hij beat alleen mijn bluffs terwijl er meer handen in mijn range zitten die hem beat hebben.

Dus wat is het plan tegen zo'n speler?
      Keihard value betten en weinig bluffen of meer 3 barrelen?
      Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij 77-QQ op de river ook nog gaat callen nl.

Thanks,

T.
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      "Adviseer de beoordelaar om nog eens naar deze thread te kijken"
      Vinkje :facepalm:
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Ik cBet hier de Flop 50% om op de Turn dikwijls 75%+ pot barrels af te vuren alhoewel je hier voor 3 barrels moet gaan met reasonable river sizing (dus niet 1$ in een pot van 4$ oid) sinds die 5 niet zoveel veranderd aan het board voor PPs tegenover 9++ turncards

Denk dat ik vaak SCs enzo open dan ATo tegen tight spelers omdat ze vaak AJ+ pre flatten dan A9,A8

Mvg,
      Gerv
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tampaloeres81

ATo is idd krap maar de tafel was behoorlijk tight dus dan raise ik wat meer handen. Op 888 zijn ook nie zoveel tafels dat je makkelijk een andere tafel opend. Dus sommige zijn fishy andere weer tight.

In deze hand had hij 77 wat ik toch wel erg koppig vind om twee barrels mee te callen. Hij beat alleen mijn bluffs terwijl er meer handen in mijn range zitten die hem beat hebben.

Dus wat is het plan tegen zo'n speler?
      Keihard value betten en weinig bluffen of meer 3 barrelen?
      Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij 77-QQ op de river ook nog gaat callen nl.
      Zoals gerv ook al zei open ik dan ook liever SC en suited 1 gappers dan ATo als je wat looser wil openen op een tighte tafel.

77 is best standaard om hier 2 barrels te callen en als je een read hebt dat villain op droge boards veel 3 barrels vuurt als bluf is een rivercall soms ook nog niet zo vreemd. Je zegt "hij beat enkel mijn blufs' maar je moet weten dat je bluffing range hier nu eenmaal veel groter is dan je valuerange want uiteindelijk rep je hier enkel JJ+/AK/KQ wat een heel klein stuk van je range is. Een speler die wat nadenkt en een beetje kan handreaden weet dit ook en kan daarom dus comfortabel 2 barrels callen zeker op die turn card. daarom vind ik deze turncard ook niet geweldig om te 2nd barellen.
      (cliffs: Jou bluffrange is veel groter dan je valuerange , niet andersom)

Voor een goed gameplan tegen deze villain op te stellen heb je wel iets meer history nodig maar droge boards waarop je weet dat hij meestal geen 3 barrels kan callen 3 barellen is een goede start. Let er wel op dat voor elke 2x oid dat je bluf 3 barrelt op dergelijk board je het afwisselt met ook een keer keiharde value. Je kan ook voor thin value gaan soms met 2nd pair oid op een droog low board waarop hij dikwijls zal callen met A high of lagere PP's (dus pairs die je kan hitten met je SC)
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Hey Gerv en Noise,

Thanks voor jullie reacties :P

Ik heb net men stats gechecked en blijkbaar speel ik behoorlijk loose vanuit MP. Volgens HEM 15% en volgens de HEM raise unopende known cards rapport range 10% (77+, A9s+, KJs+, AJo+, KJo+). Ik zal wel hot hebben gerunned (pas 900 handjes op NL20).

Daarmee kan/zal villain ook wel zijn spel hebben aangepast.

Ik zal ff men range wat tighter maken/aanpassen naar 88+, ATs+, AJo+ en meer SC's ed voor de tightere tafels zoals jullie voorstelden.

Thx :)

T.