hotrunners

• Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Ok, even een serieuze vraag (al is het een achterlijke) over geluk situaties van bepaalde spelers aan je tafel tijdens het spelen van een toernooi of sit&go.

Wie herkend dit:( ?)
      Je verliest een hand met laten we zeggen 80-20 odds op de flop in je voordeel tegen een speler en je verliest de hand op de turn of de river. De volgende hand die je tegen hem speelt met vergelijkbare odds verlies je ook en je vliegt daardoor vrolijk het toernooi uit na twee bad beats op rij van dezelfde persoon.

Hotrunnen voor dumbasses zal het wel zijn, maar ik heb het voor mijn gevoel vaak, dus wil ik dit gevoel graag checken met de spelers hier. Want waarschijnlijk houden mijn hersenen me weer voor de gek of lijk ik de situaties op een bizarre manier zelf te creëren, door te denken: nee niet die (vul hier een getal in) outer! Maar, jawel, daar komt ie....
  • 52 antwoorden
    • glenne1651
      glenne1651
      Bronze
      ik heb het ook vaak voor zie mijn threat at ik hiernet heb gemaakt.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Shit happens en het spel heeft geen geheugen. Accept it.
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Je hebt gelijk JanJB, toch ben ik benieuwd naar spelers die dit herkennen en dan heb ik het specifiek over slecht runnen tegen bepaalde spelers in hetzelfde toernooi/ sit&go
    • martijnde666
      martijnde666
      Platinum
      Lekker gaan cashgamen, kan je rebuyen en ze terugpakken :)
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      O dat zal vast voorkomen, ik heb het vast ook wel maar dat is toch allemaal een kansproces :P
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
      Je hebt gelijk JanJB, toch ben ik benieuwd naar spelers die dit herkennen en dan heb ik het specifiek over slecht runnen tegen bepaalde spelers in hetzelfde toernooi/ sit&go
      Zoek je gelijkgestemden voor een skypegroep?
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      ^^^^ :D ^^^^
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Het is algemeen bekend dat slechte spelers meer geluk hebben dan goede spelers.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Nou ik heb gister ook eindelijk eens mensen kunnen suckouten, 55 tegen 66, en later nog zo'n hand.

Coinflips win ik nooit maar dit wel. :D

Maar ook wel meerdere malen op de eerste handen van een SNG er uit gegaan, overkomt mij normaal nooit, maar dan heb je een mooie hand, je sharkscopet even en ziet dat hij alleen maar verliest, dan maar callen, laat hij zien dat hij gewoon op een draw zat en die nog hit ook.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      steek je energie in nuttigere zaken dan in zaken waar je toch niets aan kan veranderen ;)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Ik dacht dat dit topic over hoerenlopers ging...
    • martojo124
      martojo124
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      :coolface: :D
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      :D
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      t*

oversekste figuren hier :P

Maar om jullie niet teleur te stellen:

• bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Het is algemeen bekend dat slechte spelers meer geluk hebben dan goede spelers.
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Ik moet eerlijk bekennen dat toen ik deze thread begon, ik een beetje tilted was, want op dat soort momenten probeer ik dingen te doorgronden die in mijn hoofd niet kloppen, maar waar ik verder geen invloed op heb.

Ik ben blij mede te delen dat hetgeen waar ik de thread oorspronkelijk om begon, namelijk het geluk versus een speler in hetzelfde toernooi, ook de positieve kant opwerkt! Ik speelde een toernooi en kwam twee keer in een all-in situatie terecht tegen dezelfde speler waar ik beide keren dik in het voordeel was qua odds en beide keren kwamen de chips mijn kant op :)

Conclusie: minder negatieve gedachtes en verwachtingen, vooral naar de positieve momenten kijken, dan komen ze vanzelf weer! :pokerface:
    • Timmaywin
      Timmaywin
      Bronze
      Toch blijf ik erbij dat hotrunners bestaan. En dat hotrunnen boven ons denken gaat, boven ons statistisch redeneren.

Doe wat je wilt met deze informatie, verklaar me voor gek, het maakt me geen zak uit. Maar ik zal zeker mijn spel aanpassen op spelers die ik achter elkaar de bizarste handen zie winnen in een toernooi of sit&go. Het enige wat ik niet weet, en wat ik de komende tijd zal gaan onderzoeken, is wat de oorzaak hiervan is (het feit dat ze zo goed runnen) en of mijn gedachten daar invloed op hebben. (ik weet dat het vaag klinkt)

Maar feit is dat je dit soort geluk nodig hebt om de grote toernooien te winnen, wat daarna een eitje word natuurlijk ;)

Dus zeker de moeite van het onderzoeken waard dacht ik zo!
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Timmaywin
      Toch blijf ik erbij dat hotrunners bestaan. En dat hotrunnen boven ons denken gaat, boven ons statistisch redeneren.

Doe wat je wilt met deze informatie, verklaar me voor gek, het maakt me geen zak uit. Maar ik zal zeker mijn spel aanpassen op spelers die ik achter elkaar de bizarste handen zie winnen in een toernooi of sit&go. Het enige wat ik niet weet, en wat ik de komende tijd zal gaan onderzoeken, is wat de oorzaak hiervan is (het feit dat ze zo goed runnen) en of mijn gedachten daar invloed op hebben. (ik weet dat het vaag klinkt)

Maar feit is dat je dit soort geluk nodig hebt om de grote toernooien te winnen, wat daarna een eitje word natuurlijk ;)

Dus zeker de moeite van het onderzoeken waard dacht ik zo!
      :coolface: