8888 10Nl

• MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.10 BB (9 handed) Full Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: 2+2 Forums)

CO ($10.15)
      Button ($10.45)
      SB ($16.50)
      BB ($10.10)
      Hero ($11.70)
      UTG+1 ($16)
      MP1 ($10.20)
      MP2 ($19.95)
      MP3 ($7.10)

Preflop: Hero is UTG with 8:heart: , 8:diamond: .
      Hero calls $0.10, UTG+1 raises to $0.4, 7 folds, Hero calls $0.30.

Flop: ($0.95) 8:spade: , 4:heart: , 8:club: (2 players)
      Hero checks, UTG+1 bets $0.5, Hero calls $0.50.

Turn: ($1.95) Q:diamond: (2 players)
      Hero checks, UTG+1 bets $1.2, Hero raises to $2.4, UTG+1 calls $1.20.

River: ($6.75) 7:spade: (2 players)
      Hero checks, UTG+1 checks.

Final Pot: $6.75

Results in white below:
      Hero has 8h 8d (four of a kind, eights).
      UTG+1 doesn't show.
      Outcome: Hero wins $6.75.

Hoe had ik deze hand met meer profit kunnen spelen?
  • 11 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      as played harder c/r op turn en bet de river 2/3 pot

groeten
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Als je de turn check/raised moet je niet direct nog een dikke bet van villain verwachten op de river eh, dan moet je gewoon zelf nog es betten ipv te checken.

En die turn ook zwaarder raisen ipv minraise.
    • ElGladiatore
      ElGladiatore
      Bronze
      Opzich vind ik die minraise nog wel kunnen, maar bet dan wel gewoon zelf uit op de river!
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      raise meer op de turn en bet river, je wil hier geen checkbehind zien.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      Ik hoop dat dit niet erg arrogant / vervelend overkomt, maar naar mijn mening heb je deze hand slecht gespeeld:

Preflop raise of fold, een limp is te duidelijk en niet echt winstgevend.

Op de flop zou ik gewoon uitbetten, je wilt de pot groot maken.

Check-call flop, check-minraise turn is voor mij een duidelijke monsterline en zou ik dus nooit doen. Het is overduidelijk dat je de pot wilt opbouwen en toch je tegenstander erin te houden. Check-raise kan op zich wel, maar doe dan 3 keer zijn bet en geen minraisee.

Vervolgens moet je uitbetten op de river, zoals eerder gezegd.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Dit kan beter en dat weet ge zelf ook wel hoop ik :)

Preflop : Bet of fold, nóóit openlimpen, das vies :D
      Flop : Bet flop, hoewel check/call hier eventueel nog kan, villain heeft te vaak het bord gemist en ge wilt geen directe fold zien. De pot groter maken is één ding, de tegenstander in de hand houden een ander.
      Turn : Bet turn ... als ge wilt check/raisen, ik vind het op zich al een mindere lijn hier, doe het dan tegoei, geen minraise, daarmee laat ge de pot niet groeien en de foldkansen dalen niet echt met een grotere bet.
      River : Duidelijke bet, villain is niet al te sterk en bet/callt de turn, waardoor een checkbehind op de river te gebruikelijk is.
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      na-aper!
    • MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Ik hoop dat dit niet erg arrogant / vervelend overkomt, maar naar mijn mening heb je deze hand slecht gespeeld:

Haha wees gerust, totaal niet. Ik weet dat ik deze totaal fout speelde dus vandaar dat ik hem post. Om er over te leren.

Preflop: Waarom is de limp fout? Ik dacht dat je wel mocht callen met pp. Ik wilde hier utg niet mee raisen. En een eventuele raise kon ik wel opvangen met de stacks die de andere spelers hadden.

Flop: Een c/c is dus niet verkeerd, dit is dus een afweging die je moet maken aan de hand van het spelgedrag van de tegenstander. Doet hij vaak Cbets en zo, toch?

Turn: Ik snap wat de fout hier is. Of bet zelf, of raise genoeg.

River: Hier had ik iid hem niet de check moeten gunnen. Alleen al om mijn kaarten te verdedigen (om ze onbekend te houden bedoel ik)
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      PP kan je gerust raisen uit UTG en zeker vanaf 77 ;)

groeten
    • markuselitus
      markuselitus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MagpieManny

Haha wees gerust, totaal niet. Ik weet dat ik deze totaal fout speelde dus vandaar dat ik hem post. Om er over te leren.

Preflop: Waarom is de limp fout? Ik dacht dat je wel mocht callen met pp. Ik wilde hier utg niet mee raisen. En een eventuele raise kon ik wel opvangen met de stacks die de andere spelers hadden.

Flop: Een c/c is dus niet verkeerd, dit is dus een afweging die je moet maken aan de hand van het spelgedrag van de tegenstander. Doet hij vaak Cbets en zo, toch?

Turn: Ik snap wat de fout hier is. Of bet zelf, of raise genoeg.

River: Hier had ik iid hem niet de check moeten gunnen. Alleen al om mijn kaarten te verdedigen (om ze onbekend te houden bedoel ik)
      Alleen limpen heeft 2 nadelen:
      1- Je kan nooit de pot pre-flop oppakken
      2- Je geeft veel informatie over je hand weg
      Veel mensen limpen met een laag/medium PP in plaats van raisen en laten daar naar mijn mening veel waarde liggen. Ik let er altijd goed op als mensen limpen first in, om vervolgens te raisen als er op de flop lage kaarten komen.

Op de flop zou ik gewoon donken. Een normale speler maakt geen c-bets als duidelijk is dat hij niet heeft gehit.

En als je dan nog iets van 5,50 overhebt op een pot van 7,50, dan shove je hem gewoon op de river, misschien al op de turn.

Groet
    • MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Dank je,

Hier ook maar om te leren hè ;)