Pokertracker 3: 1 tornooi fout geïmport

• pollentier
      pollentier
      Bronze
      Hoi,

van mijn laatste tornooi van gisterenavond is de uitslag niet geïmport.
      De handjes wel maar ook niet mijn laatste hand, enkel de hand daarvoor...

mijn tourney summary is wel imported dus kan ik de uitslag niet handmatig bijwerken.

iemand?

grtz en bedankt
  • 5 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      hey pollentier,

In PT3 kan je als het goed is gewoon toernooi aanpassen.
      ga eens in je menu bar naar: "Tournaments" en dan naar "Enter Holdem Results"

Hier moet je dan even je toernooi opzoeken en hier kan je dan handmatig aanpassingen doen.

Succes
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Hangt van de site af. Bij sommige sites kun je achteraf een summary laten mailen die alle resultaten bevat, dus ook van mensen die nog langer overleefden dan jou. Sommige sites hebben bugs waarbij idd soms/altijd jouw finish niet geregistreerd wordt. Enz...
      Over welke site gaat het ?

Ik kan overigens sowieso http://www.pokertracker.com sterk aanbevelen voor al je problemen/vragen met PT3. Je kan je vraag ofwel stellen op hun forum, ofwel kan je een support ticket openen. Je krijgt bijna zeker binnen de 24u antwoord. Ik heb zo al letterlijk tientallen tickets geopend met soms de onbenulligste bugs, en zelfs die werden dan gefixt.
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      ja heb ik gedaan maar omdat er al summary geïmport is kan je dat blijkaar niet,

soit ga vnv ng eens proberen en anders idd eens op support forum van pt3 zelf posten.
      Toch bedankt hé!

edit: pokerstars, dus het zal daaraan wel niet liggen :)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      ja heb ik gedaan maar omdat er al summary geïmport is kan je dat blijkaar niet
      Dat zou perfect moeten gaan. Wat krijg je dan wel dat het zogezegd niet kan ?

Ik heb vaak voor dat ik niet juist weet hoeveel SNGs/MTTs ik in een sessie gespeeld heb, en vraag dan maar de laatste xx op van Stars. De mail import gaat dan dus gegarandeerd tornooien importeren die ervoor ook al geimporteerd waren. Nooit problemen mee gehad.
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      ja heb ik gedaan maar omdat er al summary geïmport is kan je dat blijkaar niet
      Dat zou perfect moeten gaan. Wat krijg je dan wel dat het zogezegd niet kan ?

Ik heb vaak voor dat ik niet juist weet hoeveel SNGs/MTTs ik in een sessie gespeeld heb, en vraag dan maar de laatste xx op van Stars. De mail import gaat dan dus gegarandeerd tornooien importeren die ervoor ook al geimporteerd waren. Nooit problemen mee gehad.
      nja de laatste hand van dat tornooi dat er niet opstaat ontbreekt ook...
      dus er zal een fout gebeurd zijn bij het importeren denk ik...als ik dan handmatig wil invoeren hoeveelste ik geëindigd ben dan komen er geen tornooien te voorschijn, ook niet als ik 'only tournaments requiring results' ontvink...