NL10 KK met overkaart.

• Omnipotence
      Omnipotence
      Bronze
      Met deze villian had ik history. Het was een loose donk en ik had positie op hem.
      Hij bette zijn echte handen zeer groot, en zijn blufs waren ongeveer 1/3 pot.
      Hij bette postflop zeer vaak.
      Als reactie daarop begon ik hem te floaten en kleine reraises te doen op de turn, die hij een paar keer folde.
      Omdat ik op deze flop showdown value had wou ik niets geks doen en gaan voor die showdown, en eventueel blufs catchen op de turn. (met mijn read dat bijna potten een echte hand is).
      Het bleef tot de river rustig, en ik reraise hem klein op de river om een eventuele shove te callen, omdat ik een spewy tegenreactie verwachte.

Is dit reasonable?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $9
      Hero:
      $15,03
      MP3:
      $20,48

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (5 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with K:spade: , K:club:
      MP3 calls $0,10, 2 folds, SB raises to $0,30, Hero raises to $1,10, MP3 folds, SB calls $0,80.

Flop: ($2,30) A:heart: , 8:spade: , 3:heart: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

Turn: ($2,30) T:diamond: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: ($2,30) A:spade: (2 players)
      SB bets $0,8, Hero raises to $2,00, SB raises to $4,50, Hero calls $2,50.

Final Pot: $11,30
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Waarom 3bet je niet groter preflop? Standaard grootte is hier gewoon superslecht omdat het een donk is ;)

Ik kan weinig over de River zeggen omdat je hier meestal in een flow zat en wellicht wel kon anticiperen dat ie een spaz 3bet bluff maakt. Doet ie dit niet dan is de river raise natuurlijk niet goed :)

Al met al denk ik dat je hier nooit kan raise-folden

Mvg,
      Gerv