Nl10 A9

• Nyan85
      Nyan85
      Bronze
      Hey hallo,

Standaard play voor mij PF. Button calls en ik hit niks op de flop. Ik besluit te cbetten want de button speelt weak tight. Hij callt en ik besloot op de turn te betten met een straight draw. Op de river geef ik mijn hand op.

Was de turn bet een goede play of had ik de hand moeten opgeven? En was een bet op de river ook mogelijk?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0/$0.1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
      MP2:
      $10.62
      MP3 (Hero):
      $10.00
      CO:
      $4.00
      BU:
      $17.48
      BB:
      $10.41

Preflop: Hero is MP3 with 9, A.
      CO posts deadblind, MP2 folds, Hero raises to $0.40, CO folds, BU calls $0.40, BB calls $0.30.

Flop: ($1.3) 5, 7, T (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.90, BU calls $0.90, BB folds.

Turn: ($3.1) 8 (2 players)
      Hero bets $2.00, BU calls $2.00.

River: ($7.1) 8 (2 players)
      Hero checks, BU checks.

Final Pot: $7.1.

Results follow:

Hero shows a pair of eights(9s Ad).
      BU shows two pairs, eights and sevens(7c 9c).

BU wins with two pairs, eights and sevens(7c 9c).
  • 1 antwoord
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey Nyan!

Ik denk dat de Flopplay wel discutabel is, als je denkt dat je vaak de Turn succesvol kan door semibluffen op any 8, any diamond dan is dit een OK play anders check ik gewoon sinds je week dat BTn weaktight speelt en dus de Flop alleen bet als ie wat heeft (gratis informatie)

De Turnbet is wat mager omdat BU nu een hand heeft die ie niet vaak gaat folden op de Turn (Tx zit meer in zijn range dan lage Flushdraws en als ie FDs heeft dan zal het waarschijnlijk ook met overcards zijn)

Ik bet alleen de River als ik weet dat ik handen kan laten folden die beter zijn dan mijn A9o

Mvg,
      Gerv