rooms die geld eraf halen als je inactief word

• 15 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik heb geen idee. Wel een goed idee om zo een lijst te maken.
      Als je zowieso al zeker weet dat je op een paar sites een tijdje niet gaat spelen is het dan niet verstandig om het geld op Netteller of Moneybookers te zetten? Of heb je nog bonussen staan die anders vervallen ?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      PartyPoker :s_evil:
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Stars ook?
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Ik heb geen idee. Wel een goed idee om zo een lijst te maken.
      Als je zowieso al zeker weet dat je op een paar sites een tijdje niet gaat spelen is het dan niet verstandig om het geld op Netteller of Moneybookers te zetten? Of heb je nog bonussen staan die anders vervallen ?
      als het gevaar loopt zet ik het wel over.
      maar ik heb er mijn redenen voor :P
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      hoelang duurd dit dan?
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      888-poker, de i-poker-rooms :rage:

180 dagen komt vaak voor..
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
      hoelang duurd dit dan?
      Weet ik niet, maar vrij snel was het dacht ik. Was ergens een klaagtopic over.

Het zijn echt geldgraaiers daar bij Party, ik ben er weggegaan vanwege o.a. dit imago.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jurado
      Mailtjes sturen dat ik gratis geld krijg, zelfs per post op mijn thuisadres, dat doen ze wel, maar waarschuwen dat ze een fee gaan aanrekenen, nee dat niet. Vandaag dus onderstaand mailtje gehad, jammer dat ze je zo in het zak zetten, feit staat vast dat ik daar alles ga afhalen en nooit meer daar ga spelen. De zakkenvullers...

Dear,

Our records show that that you have not logged into your account for 180 days.

A $ 7.02 administration fee** has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from your account balance on: 28-Nov-2011 ET.

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 27-Nov-2011 ET.

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand.

**TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated.

If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. Our Customer Care team is available 24/7.

Sincerely,

Party Team
      Your Account has been inactive for 180 days

deze dus
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Europoker geeft je een waarschuwing + fee na 180 dagen en na 270 dagen sluiten je account doodleuk en kun je je geld gedag zeggen. Ik had er verder niks meer op (misschien like 80 cent wat ik niet mocht uitcashen vanwege heel bedrag) dus was er niks aan de hand, maar wel interessant om te weten voor degenen die een inactief Europoker account hebben.
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jurado
      Mailtjes sturen dat ik gratis geld krijg, zelfs per post op mijn thuisadres, dat doen ze wel, maar waarschuwen dat ze een fee gaan aanrekenen, nee dat niet. Vandaag dus onderstaand mailtje gehad, jammer dat ze je zo in het zak zetten, feit staat vast dat ik daar alles ga afhalen en nooit meer daar ga spelen. De zakkenvullers...

Dear,

Our records show that that you have not logged into your account for 180 days.

A $ 7.02 administration fee** has been charged to your inactive account. The next charge will be deducted from your account balance on: 28-Nov-2011 ET.

However, this fee will NOT be charged if your account, or any related account, is reactivated on or before 27-Nov-2011 ET.

Reactivating your account is easy: Just log in and place a cash wager, enter a tournament with a cash entry fee, or play a raked hand.

**TERMS & CONDITIONS If you do not access your Account by "logging on" to your Account using your Account name and password for any period of 180 days, then after those 180 days (the "180 day grace period") your Account (and any related account with any ESP) will be deemed "Inactive". If your Account becomes Inactive, then the Company is entitled to charge you an administrative fee (the "Inactive Account Fee"). The Inactive Account Fee shall be deducted from your Account Balance at the end of each calendar month in accordance with the Inactive Account Fee Schedule. We will stop deducting the Inactive Account Fee from your Account Balance if your Account is re-activated.

If you have any questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. Our Customer Care team is available 24/7.

Sincerely,

Party Team
      Your Account has been inactive for 180 days

deze dus
      hey, deze email heb ik ook gehad! :s_evil: :rage: :facepalm:
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      dus inloggen is voldoende om hem actief te houden?
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      en best ook een raked hand spelen :)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Beetje raar dat er hier verontwaardiging over is bij pokersites. Payment sites doen namelijk net hetzelfde.
      Zo moest ik ooit eens een Click&Buy account openen. Als deel van de verificatie werden ook enkele euros afgehouden van je credit card, die kon je dan wel gebruiken voor een volgende aankoop. Die kwam er bij mij nooit en ineens kreeg ik een mail dat ze begonnen maandelijks €1 aan te rekenen omdat mijn account 'slapend' was. Het heeft me dan uiteindelijk €3 of zo gekost, maar ja, nog altijd beter dan iets belachelijk via Click&Buy te moeten kopen dat ik niet nodig heb.
      Bij Skrill (Moneybookers) is het overigens ook €1 per maand, al zie ik dat je dan wel 18 maand niet ingelogd moet hebben.
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Hoop dat Full Tilt het niet doet als je er een paar maand niet speelt :P
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      http://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?postid=956507#post956507