Pokerroom voor microstake tournaments

• LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Hey,

Ik ben van plan in de toekomst enkel nog tourneys te spelen.
      Ik vraag me dan ook af welke room over de meeste (NL Hold'em) tournaments beschikt van 1$-2$ (en 3$) (met een minimun van 300 deelnemers).

Ik ben momenteel enkel actief op PokerStars, maar in de namiddag zijn er echter niet zoveel 1$-2$ MTT. Want ik heb me ook voorgenomen geen TURBO's meer te spelen.

Graag zou ik dus 6 MTT tegelijkertijd spelen. Indien er dus een pokerroom is die veel micro MTT aanbied, dan hoor ik het graag.

Thx,

LgnDe
  • 10 antwoorden
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      888poker en partypoker zijn wel redelijke :)
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Op Party ga je echt geen 6 sub-$3 tornooien tegelijk vinden.
      Als je op Stars je gading niet vindt qua aantal, ga je het nergens vinden want er is geen enkele site die een dergelijk volume aan tornooien aanbiedt.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      als je stars met 888 mixed zit je goed denk ik, zijn imo de 2 sites met het beste aanbod
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      ik denk dat hij op alle site tegelijk 6 wil ;)
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      ja groter aanbod als stars is er niet dus zou mixen als j dit niet voldoende vind
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      ja groter aanbod als stars is er niet dus zou mixen als j dit niet voldoende vind
      idd mixen dus :)
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Thx allemaal voor de reacties. Ik ga waarschijnlijk 888 dan combineren met PokerStars. Een nadeel is wel dat mijn 888 account niet gelinkt is aan PokerStrategy. Ik heb wel nog nooit gestort op 888, maar waarschijnlijk maakt dit niets uit en kan mijn account niet meer gelinkt worden?!

Weet er iemand of Everest een ruim aanbod van micro tornooien heeft?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LgnDe
      Thx allemaal voor de reacties. Ik ga waarschijnlijk 888 dan combineren met PokerStars. Een nadeel is wel dat mijn 888 account niet gelinkt is aan PokerStrategy. Ik heb wel nog nooit gestort op 888, maar waarschijnlijk maakt dit niets uit en kan mijn account niet meer gelinkt worden?!

geen idee maar ik vind het traffic en software maar niks
    • PokerBen1955
      PokerBen1955
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LgnDe

softwere vind ik idd ook niks maar er waren wel tournooitjes ( de 1 dollar zijn rakefree)
      maar voor meer info over everest tournooitjes kun je rocknrollad beter vragen ;)
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Software en (vooral) traffic zijn ondermaats. Dus ga toch passen voor Everest.

Ik vraag me wel af of de GTD tornooien "vol" lopen. Ik zag zonet een 500$ gegarandeerd tornooi van 2.2$ buy-in, hierin waren slechts 60 spelers geregistreerd 5 minuten voor aanvang.