$0,05/$0,10 Set op de flop goed gespeeld?

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Benieuwd of ik deze hand volgens jullie goed gespeeld heb, of hadden jullie hem anders gespeeld? Vooral benieuwd of mijn raise en allin op de flop goed waren, volgens de call 20 regel mag ik de 22 wel callen preflop leek mij, dit lijkt mij dit sowieso goed.

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $9,47
      Hero:
      $12,09

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with 2:spade: , 2:club:
      UTG1 folds, UTG2 raises to $0,40, Hero calls $0,40, 6 folds.

Flop: ($0,95) 4:diamond: , 3:diamond: , 2:diamond: (2 players)
      UTG2 bets $0,5, Hero raises to $2,03, UTG2 raises to $4,30, Hero raises to $11,69 (All-In), UTG2 calls $4,77 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

Turn: ($19,09) 9:diamond:
      River: ($19,09) T:club: (2 players)

Final Pot: $19,09

Results follow (highlight to see):
      UTG2 shows een flush, vrouw high (Qh Qd)
      Hero shows (2s 2c)

UTG2 wins with een flush, vrouw high (Qh Qd)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Jep vind het een nice hand. Je moet protecten tegen nog een diamond en hij zal hoogstwss broke gaan met verschillende overpairs , soms A of diamonds en soms een vreemde two pair. Tegen een straight/gemaakte flush heb je nog outs
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Jep vind het een nice hand. Je moet protecten tegen nog een diamond en hij zal hoogstwss broke gaan met verschillende overpairs , soms A of diamonds en soms een vreemde two pair. Tegen een straight/gemaakte flush heb je nog outs
      True, true. Dit is inderdaad een nh. Preflop kan je tegen UTG prima callen voor setvalue en verder heeft Farma het allemaal gezegd :) :)