hoe moet je steps spelen?

• 19 antwoorden
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Arjon_mail@fakemail.com

Modedit Varune: gelieve geen mails van anderen zomaar te plaatsen. Om dergelijke redenen die ook al zijn genoemd.
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      was het de bedoeling om een email adres neer te zetten? ik ben idd op zoek naar iemand die wat video's wil coache, maar weet niet of dat het antwoord op me vraag was.
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      sjors bedoelt deze thread

Arjon en de steps - Marple en Arjon naar de EPT San Remo!

waar onze eigen arjon een ept package geshipt heeft door steps te spelen.

Qua strategie: gewoon sit & go's crushen & goed runnen I guess...
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777
      [INVALID EMAIL]
      Emailadres posten = bots aantrekken = spam in Arjons mailbox = lifetilt

?(
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      **************@hotmail.com
      Emailadres posten = bots aantrekken = spam in Arjons mailbox = lifetilt

?(

...en daarom kan je beter ook geen e-mailadressen quoten :f_p: .
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Gewoon spelen zoals elk andere SNG en vooral goed kijken wie de donks zijn die het met geluk ver gebracht hebben.

Ik ben een BRM nit en Steps zijn imho de facto slecht BRM. Het probleem is dat als je eens goed runt je uiteindelijk toch een step aan het spelen bent die ver boven je BRM zit. Gegarandeerd speel je dan met scared money (zelfs al heeft het je maar het Step 1 ticket gekost) én zitten er zeker wel wat sharks aan je tafel. Ik zou er dan ook alleen spelen waar je niet persé tot helemaal de eindfase moet. Bvb op FullTilt kon je vanaf Step 4 of zo het ticket ook gebruiken voor evenveel kostende reguliere SNGs/MTTs.

Om die reden zou ik Steps ook nooit gaan grinden, maar gewoon hier en daar een shot wagen en ondertussen je BR laten groeien met normale SNGs.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      De eerste steps zijn erg makkelijk, maar daarna begint iedereen zo te nitten als wat. Dus doe daar je voordeel mee, maar alsnog is het supermoeilijk om zo maar te halen.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      lollol dat e-mailadres is toch obv fake
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      lollol dat e-mailadres is toch obv fake
      Ik dacht ik zal er niet op reageren maar had al gezien dat het emailadres dat jij had gebruikt niet bestond en nep was!
      Maar dat kon Varune niet weten. Ze bedoelingen waren goed ;) En de jouwe ook ;)
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Ik zou er dan ook alleen spelen waar je niet persé tot helemaal de eindfase moet. Bvb op FullTilt kon je vanaf Step 4 of zo het ticket ook gebruiken voor evenveel kostende reguliere SNGs/MTTs.
      Ben het wel met ViperPP eens. Steps worden op een gegeven moment vaak scared money als het ver boven je BRM ligt. Als je goed bent in het spelen van Steps kan het imo wel interessant zijn om $-steps te spelen. Een Step-4 ticket kan namelijk omgeruild worden voor een Sunday Million (of ander $215 ticket - LINK). Voor €-steps geldt helaas geen omruil mogelijkheid voor een Tournament ticket.
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      had ik idd ook gezien en was daarom begonnen met de $ steps. zit nu step 3.
      :D
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Het is Arjon73o@hotmail.com hoor sjors ....
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Voor €-steps geldt helaas geen omruil mogelijkheid voor een Tournament ticket.
      Niet helemaal waar ;)
      Er zijn euro sats van bijvoorbeeld waar je met een step b,c,d,e en heel soms een f kan inkopen.
      De lage sats zijn meestal sub sats.
      Step b voor bv een sat te shippen ter waarde van 215euro.
      Je kan dan uitreggen en 215toernooi euro's adden aan je br.
      Het zijn dus niet echt toernooien maar het is zeker niet zo dat er helemaal geen opties zijn buiten de step G halen en spelen.
      Hoop dat dit helpt ;)
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Het is Arjon73o@hotmail.com hoor sjors ....
      :coolface:
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85

Step b voor bv een sat te shippen ter waarde van 215euro.
      Je kan dan uitreggen en 215toernooi euro's adden aan je br.
      He Amnesia

Zou je eens een concreet voorbeeld van een sat. kunnen noemen waarbij je je in kan kopen met een €-steps ticket? Steps grinden om T-dollars te verkrijgen leek mij een interessante optie, toen ik hier echter een vraag over stelde aan de PokerStars support werd mij verzekerd dat dit niet mogelijk is. Als dit via deze omweg toch mogelijk is dan heb ik hier wel interesse voor.
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Ik denk dat die bedoelt om je step B tickets te gebruiken voor een (bijvoorbeeld) sunday million satellite, bjivoorbeeld van die 6-max hyperturbo's, om die vervolgens te shippen » unreggen » T-bills.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Zo had ik het inderdaad ook begrepen. Kan alleen nergens een sat. vinden waar je je kan inkopen met een €-steps ticket. Vandaar mijn vraag om eens een sat. te noemen waar dit mogelijk is zodat ik ze in het vervolg zelf kan vinden.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Zo had ik het inderdaad ook begrepen. Kan alleen nergens een sat. vinden waar je je kan inkopen met een €-steps ticket. Vandaar mijn vraag om eens een sat. te noemen waar dit mogelijk is zodat ik ze in het vervolg zelf kan vinden.
      Uiteraard moet je kijken naar Euro sats.
      Meestal zijn het sub sats.

ik heb even deze gezocht voor jou: 491880339

je kan inkopen met een step b..als je de sat wint kan je uitreggen voor 82 T-euros :)

Maar als je bv. al een step D hebt kan je meteen inkopen in de target sat: 491880297

Als je die shipt kan je uitreggen voor 530 T-euros.

Hoop dat ik nu wat duidelijker was.
      Als er nog vragen zijn hoor ik het wel ;)
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Heb 'm gevonden. Helaas niet zo interessant als ik gehoopt had. Veel te weinig aanbod van dergelijke sats om het grindable te maken. Maar toch leuk voor de mensen die sporadisch €-steps spelen en die het niet (meer) zien zitten om helemaal door te gaan voor een EPT package o.i.d. T-dollars zijn bijna 1 op 1 door te verkopen dus de moeite om te weten.

Bedankt!