Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Wilt een Playstation 3 kopen, maar hoe & wat?

• olram6
      olram6
      Bronze
      Hallo Hallo,

Ik wil een Playstation 3 gaan kopen, maar heb hier een aantal vraagjes over. Het liefst wil deze bestellen bij een internet site, en natuurlijk gelet op de centjes, wil ik het zo goedkoop mogelijk. Ik heb al enige research gedaan en kom tot de ontdekking dat er een veelvoud aan verschillende prijzen te vinden is. Zo kost een PlayStation 3 Console 160 GB Pack PS3, 209, 99 euro + 4,99 euro verzendkosten, bij progamestore.nl. Maar bij bol.com kost dit 249,99 euro. Dit is dan al 40 euro verschil! De site van gamestore.nl ziet er gelikt uit, maar de vraag is, heeft iemand hier wel eens besteld en is dit ook goed gegaan? Ik heb dan ook een vraag of er een groot verschil zit tussen een 160 GB Playstation 3 en die van 320 GB. Heeft iemand hier meer verstand van?

Bij voorbaat dank!
  • 9 antwoorden
    • bembere
      bembere
      Bronze
      beste olram ,

ik heb hem 2 weken geleden bij bart smit gehaald , voor 229,95.
      op die site die je zegt zou die dan 25 euro goedkoper zijn , ik zelf heb gekozen om 25 euro meer te betalen sws voor betrouwbaarheid en mocht ie kapot gaan ( mijn andere was binnen 2 jaar stuk :facepalm: ) kan je terug naar bart simt , en ik denk dat dat bij die winkel en ander verhaal zal worden.

en misschien moet je is aan een pakket denken , met een game die je toch wel wilt kopen , of 2 controllers scheelt ook vaak een paar euro !

succes
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bembere
      beste olram ,

ik heb hem 2 weken geleden bij bart smit gehaald , voor 229,95.
      op die site die je zegt zou die dan 25 euro goedkoper zijn , ik zelf heb gekozen om 25 euro meer te betalen sws voor betrouwbaarheid en mocht ie kapot gaan ( mijn andere was binnen 2 jaar stuk :facepalm: ) kan je terug naar bart simt , en ik denk dat dat bij die winkel en ander verhaal zal worden.

en misschien moet je is aan een pakket denken , met een game die je toch wel wilt kopen , of 2 controllers scheelt ook vaak een paar euro !

succes
      +1

Gewoon in de winkel kopen, heb je een hoop minder gedoe met garantie dan als je hem online koopt. Dan moet je hem vaak opsturen etc. etc. etc.

Liever iets meer betalen en betere service dan goedkoper en mindere service.
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Ik heb pasgeleden ook een PS3 Slim + controller + Uncharted 3 pakket gekocht. Vond het ook fijn om garantie te hebben van een fysieke winkel bij mij in de buurt.

Let er wel op dat veel van de latere modellen geen backwards compatibility meer hebben (kan je geen PS of PS2 spellen op spelen), wat ik echt heel erg lame vond om later achter te komen :( .
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Verschil tussen 160gb en 320gb is natuurlijk de opslagruimte maarr ik had er een van 40gb en heb nooit problemen mee gehad terwijl ik echt superdupermega ps3 addict was.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze

deze heeft een capaciteit van 30l
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Vind de ingebouwde webcam op dat ding dan toch wel een beetje verontrustend :P .
    • cookiekoen
      cookiekoen
      Bronze
      Hou u geld bij, en wacht op ps4. Ik gebruik de mijne alleen maar als blue ray speler.
      Pc gaming > consoles.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Kan nog lang duren voor de PS4 er komt. Ook de nieuwe Xbox is nog weinig van bekend maar zou rond 2014 komen. En ja, gamen op PC is mooier maar dan moet hij natuurlijk ook echt een zeer goede PC hebben momenteel, anders hangt het spel of kan je alleen in lage settings spelen.
    • KBE91
      KBE91
      Totaal
      Zou gewoon wat afwachten tot er een mooie bundel is die u aanspreekt. Zelf heb ik nog de eerste ps3 en die doet het nog prima. Gebruik deze ook meer voor films te kijken dan te gamen. Als ik een game speel is het voor half uur en daar vliegt mijn bakje. Wachten tot ps4 kan nog tijdje duren , als deze er komt zal het tegen 2013 / 2014 zijn. Net zoals alles die in het begin uitkomt zullen er wel bugs en nog vreemde dingen zijn tot ie goed op punt is. Mocht je niet kunnen wachten , media markt heeft soms mooie bundels voor niet veel geld. Zou gewoon wat rond kijken bij verschillende winkels en prijs in het oog houden.