Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Mss Nl2: Kk

• P0k3er33
      P0k3er33
      Bronze
      hallo,

Ik raise hier 4BB door de limper. Er komt vrij dry board en omdat villain naar mij toe check raise ik voor value omdat ik met een overpair zit. Op de turn komt de 2. Wat hier te doen? Folden lijkt me niet en ik zie ook geen 22 in zijn range.

Known players:      
      UTG2:
      $5,46
      Hero:
      $0,77

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K:spade: , K:diamond:
      UTG2 calls $0,02, 2 folds, Hero raises to $0,08, 4 folds, UTG2 calls $0,06.

Flop: ($0,19) 8:spade: , 7:heart: , 7:diamond: (2 players)
      UTG2 checks, Hero bets $0,14, UTG2 calls $0,14.

Turn: ($0,47) 2:club: (2 players)
      UTG2 bets $0,2, Hero raises to $0,55 (All-In), UTG2 calls $0,35.

River: ($1,57) 8:diamond: (2 players)

Final Pot: $1,57

Results follow (highlight to see):
      UTG2 shows four of a kind, zevens (7s 7c)
      Hero shows (Ks Kd)

UTG2 wins with four of a kind, zevens (7s 7c)
  • 2 antwoorden
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Hoi,

22 kan zeker in zijn range zitten. Zijn best veel passive spelers die kleine pockets l/c spelen.

De 2 veranderd inderdaad helemaal nix dus vreemd dat hij daarop donkt.
      Er zijn niet veel handen die je beaten: 22, 88 en 7x.
      Aan de andere kant zijn er ook niet veel handen die je beat: 99, TT, T9, 56 en random spazz (JJ+ raisen redelijk zeker preflop)

Met raisen kom je tegen alleen sterker uit, dus wellicht is een call de beste optie.

T.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Ik denk dat ik gewoon call om te folden op een rivershove als villain passive is , als villain vrij agrro is is een call wel ok dan. Zijn play komt echter beetje nutsy over daarom dat ik misschien tegen een aggro speler ook liever een fold overweeg.

Cbet de flop ook wel wat kleiner het board is zo droog en je wil net zijn slechte handen (floats met A high bvb) erin houden.

groetjes