KK capped pot pf

• Drawinator
      Drawinator
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is CO with K, K.
      UTG1 folds, UTG2 calls, MP1 folds, MP2 calls, MP3 raises, Hero 3-Bets, 2 folds, BB calls, UTG2 calls, MP2 calls, MP3 caps, Hero calls, BB calls, UTG2 calls, MP2 calls.

Flop: (20.4 SB) 4, 7, 6 (5 players)
      BB checks, UTG2 checks, MP2 bets, MP3 raises, Hero calls, BB calls, UTG2 calls, MP2 3-Bets, MP3 calls, Hero calls, BB calls, UTG2 calls.

Turn: (17.7 BB) T (5 players)
      BB checks, UTG2 checks, MP2 bets, MP3 calls, Hero calls, BB raises, UTG2 calls, MP2 calls, MP3 calls, Hero calls.

River: (27.7 BB) J (5 players)
      BB checks, UTG2 checks, MP2 checks, MP3 checks, Hero bets, BB raises, UTG2 folds, MP2 folds, MP3 folds, Hero calls.

Final Pot: 31.7 BB.
      Had ik op flop voor cap moeten gaan?
      As played turn goed toch?
      En river bet is toch ook goed, dacht dat checken alleen gemiste draw en mindere handen als mij miss AA impliceren?

Alvast bedankt
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Flop erg vervelend omdat de bets kans dat je tegen AA zit erg groot maakt. Ik zou zelf denk ik niks anders gedaan hebben en hoop na zoveel actie zo goedkoop mogelijk de showdown te zien of een K te hitten.

Twijfel wel over turn -> pre en op flop was er al veel agressie en nu neemt de BB ineens de agressie over vind ik erg verdacht. Kans is dus best aanwezig dat iemand hier AA of set heeft.

River zou ik zeker niet uit betten. De BB is vanaf turn namelijk de agressor en die zit na je. As played zou ik denk ik river geven c / c spelen.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Flop ga ik nog 3-betten om te kijken of er iemand anders capped. Zo ja dan ga ik daarna over op calldown, tenzij er te veel actie / slechte kaarten komen waar je op moet folden.

As played is de turn call goed. BB raised nu echter opeens. De 98 straat is wel aangekomen en daarmee loop je het risico drawing dead te zijn. Met 5 mensen nog steeds in de hand is enkel een overpair ook niet supersterk meer. Echter is je hand wel te sterk om weg te gooien op deze limieten, zeker gezien de pot erg groot is. Ook de raise call ik dus.

River is raar dat de BB opeens checked, net als de rest. Ik vind je bet hier eigenlijk wel goed. Ik zie ze normaal zelden met iets beters checken hier. Dat BB hier een c/r doet is raar, want ik denk dat hij normaal juist meer value halen door gewoon zelf te betten. Zou hier wel een note van maken en ook van de hand die hij had. Kan nuttig zijn als hij vaker de river c/r met de nuts o.i.d.