[AFGEROND] backing enkele TCOOP events en wat mtts

• Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Wat ga je spelen?

(Dit is een voorlopige lijst, misschien wissel ik enkele events of speel ik er gewoon enkele niet.
      Hangt een beetje af van de reacties hier en de eventuele interesse)

Ik maak zelf ook een shotje door deze lijst te spelen, maar speel zeker niet met scared money of w/e. Wil gewoon erg graag wat scoop events meepikken en heb er maar enkele andere mtts die buiten men BRM vallen bijgegooid om toch een beetje een sample te krijgen.

TCOOPS

01 19 Jan 12:00
      $22 NL Hold'em [6-Max]
      $200,000

04 19 Jan 18:00
      $33 NL Hold'em
      $100,000

10 21 Jan 12:00
      $11 NL Hold'em [Rebuys, 3x-Turbo]
      $300,000

15 22 Jan 11:30
      $55 NL Hold'em [6-Max, Hyper-Turbo]
      $150,000

16 22 Jan 12:30
      $55 NL Hold'em [Knockout]
      $200,000

32 26 Jan 12:00
      $5.50 NL Hold'em [Rebuys, 3x-Turbo]
      $100,000

Totaal buyins scoops = $226.5
      (bij de rebuys reken ik telkens 2 rebuys en 1 addon)

OVERIGE MTTS = $173.5
      11$ - 13.5$ - 16.5$ - 8R - 5R (zelf te kiezen op avonden waar ik tcoops speel)

Wat zijn de totale kosten?
      TCOOPS = $226.5
      OVERIGE = $173.5
      TOTAAL = $400

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)
      Ik verkoop 50%, dus voor 200$.
      1% = $3
      5% = $15
      10% = $30

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Nadat de laatste TCOOP gespeeld is.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Ik zal via stars uitbetalen.
      10% in backing aandelen is ook 10% van de prijzenpot.
      Ik betaal uit nadat men laatste mtt gespeeld is.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Pokerstars

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):
      Hoi, ik ben Lawrence en woon in de wesvlaamse gemeente Knokke-Heist.
      Ik speel al een 2.5 jaar online poker als ik het goed heb.
      Ik heb zowat alles al gespeeld van 6max cash tot HUcash, tot mtsngs en mtts de laatste maanden.

Mijn resultaten van stars op sites als sharkscope zijn redelijk dramatisch maar dit komt omdat ik me pas midden 2011 ben gaan verdiepen in de theorie ed omtrent mtts. Vorige zomer heb ik een tweetal maand redelijk wat mtts gegrind op ipoker en microgaming rooms. Toen shipte ik er enkele en kwam ook vaak diep. Daarna heb ik een half jaartje geen mtts gespeeld aangezien dat erg moeilijk te combineren viel met men nieuw werk. Maar nu speel ik dus sinds eind november heel wat mtsngs, en wanneer ik tijd heb doe ik een mttavond.
      Op stars sta ik dus wel wat down op mtts, maar overall ben ik toch zeker een goeie 1k up.
      Eigenlijk maakte ik al mijn voornaamste ships bijna op 1 site en in 1 maand, zie deze graph. (waren 1-11$ mtts)

Hier men 45 + 180 mans graphje van afgelopen 1.5 maand.

Ik sta dus obv op verschillende sites down voor bedragen van 50-250$ oid maar heb ook wel wat ships die ik niet vermeld of in graphje kan tonen van enkele honderden $. :)

Bart - 35% deels ontvangen
      Goedemiddag - 10% ontvangen
      Erwin - 5% ontvangen
  • 70 antwoorden