steps toernooi tickets inwisselen

• jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      ik ben bezig met step toernooien en zit nu in level 3 en wanneer ik level 4 haal krijg ik volgens mij een ticket waarmee je ook de sunday million kan spelen. maar de komende maanden aan halfjaar zie ik mezelf niet op zondag nacht pokeren. kan kan ik hem inwisselen voor t$ of echte $? of is het mogelijk hem te laten overkopen?

eerst nog maar level 4 halen
  • 2 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      He Jesse,

Nee dit is niet mogelijk. Ik heb deze vragen een tijdje geleden aan PokerStars gesteld en dit was hun officiële antwoord:

Het klopt inderdaad dat als je Step 4 haalt, je dit ticket kan gebruiken om mee te doen aan een van PokerStars' grote wekelijkse toernooien met een buy-in van $ 215 waaronder de Sunday Million, Sunday Warm-Up en de Sunday Second Chance.

Mocht je na het registreren in de Sunday Million niet in staat zijn te spelen dan kun je jezelf uitschrijven en zal je account gecrediteerd worden met het Steps ticket wat je hebt gebruikt om je in eerste instantie te registreren. Neem er notitie van dat spelers zich vanaf 10 minuten voor het begin van een toernooi niet meer kunnen uitschrijven uit toernooien.

Step-tickets kunnen niet aan andere spelers worden overgedragen of zijn niet inwisselbaar voor echt geld, T-Geld of Frequent Player Points (FPPs). Deze tickets vervallen niet en verliezen hun waarde ook niet.

Je kan meerdere Steptickets, als je deze wint, gebruiken om de Sunday Million te spelen. Zoals eerder echter aangegeven zijn Stepstickets niet in te wisselen voor T-Geld.
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      balen, volgens mij kon dat bij full tilt namelijk wel.