NL2 KK fold

• SaBijl
      SaBijl
      Bronze
      Hallo,
      Ik krijg hier KK.
      Pre flop raise ik en wordt gecalled. De flop is niet leuk met een A maar ik cbet toch. Op de turn word ik gereraised, goede fold?

heb maar 26 handjes vd villain dus niet echt betrouwbaar.

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $1,08
      BU:
      $2,24

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K:heart: , K:club:
      4 folds, Hero raises to $0,08, CO folds, BU calls $0,08, 2 folds.

Flop: ($0,19) A:diamond: , 8:diamond: , 6:heart: (2 players)
      Hero bets $0,14, BU calls $0,14.

Turn: ($0,47) 9:heart: (2 players)
      Hero bets $0,23, BU raises to $0,46, Hero folds.

Final Pot: $1,16
  • 8 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Check/call flop en check/fold turn is de beste line hier hoor. Op de flop laat je hem zo zijn gehele range betten dus ook al zijn bluffs. Met een bet hou je wss enkel Ax erin (dus dan is het al close to een bluff).
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik zou hier altijd een continuation bet doen, zodat ik de A represent, ik ben hier immers degene die geraised heeft voor de flop. Wanneer ik dan gecalled word zou ik check/folden op de turn, we hebben hier nog wel showdown value tegen lagere paren.
      De bet op de flop is dan meer een bluff lijkt mij, om A met kleine kickers te doen folden.

Benieuwd wat jullie hier van vinden :)
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Sorry had het niet helemaal goed gelezen. Je hebt dus ook gebet, dit vind ik netjes, zou ik ook doen. De bet op de turn zou ik zelf niet doen, een Ax gaat je toch vaak callen hier, je weet niets over je tegenspelers, misschien called hij wel heel loose.

Het enige wat je hier gaat callen zijn betere kaarten dan de jouwe lijkt mij, een paartje gaat je hier niet snel meer callen, zodat je value mist die je als je op de turn checkt en zodra hij je behind checkt alsnog een kleine bet op de river kan doen, om value uit je hand te krijgen tegen lagere paren.

Groeten Rik
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik maak hier op de flop ook een c-bet. je raised pf en vervolgens brengt het board een A, wat mij de ideale kaart lijkt om te c-betten. als je hier checkt kan villian zelf met elke pocket en met elke draw barrelen en moet je sowieso folden, terwijl je nog vaak genoeg voorligt op de flop. turn speel ik vervolgens wel check-fold.

as played: na zijn minraise is het een easy fold. vaak is een minraise op deze limieten ' de nuts ' (denk aan setjes, maar ook aan 2 pair, flushes ed).
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      als je hier checkt kan villian zelf met elke pocket en met elke draw barrelen en moet je sowieso folden, terwijl je nog vaak genoeg voorligt op de flop. turn speel ik vervolgens wel check-fold.
      Die redenering spreekt toch eerder voor een check call op de flop dan voor een bet? Het is in je redenering wel niet echt duidelijk waarom je zou moeten folden na een check van hero en bet van villain, omdat je zelf aangeeft dat hij dikwijls bet met slechtere handen.

Ikzelf speel ch-c op flop, ch-f op turn.
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      @ moneystef: ik snap wel wat je bedoelt. hij gaat hier met een pocket en met draws waarschijnlijk zelf nog wel barrelen, en check-call is dus ook wel een optie. als villian hier echter op de turn nogmaals barrelt met bv 77 oid zal je moeten folden, terwijl je eigenlijk gewoon nog voorligt?

bet je hier op de flop zelf uit, denk ik dat je alle pockets zelf wel uit de hand kan drukken en je zo de pot kan oppikken. als je hier PF raised, is de A dan geen prima hand om door te barrelen? je haalt dan wel minder geld uit de hand, omdat je zijn c-bet op de flop niet mee pikt, maar bet hij op de turn zelf door, dan pak je sowieso geen geld op?
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Hand zoals je hem heb gespeeld is prima, alleen de turn wat groter betten richting de 0,30. Flop is ideaal om te cbetten en villian heeft veel meer in zn range zitten dan alleen maar Ax.

Bedenk goed hoe je de hand zou spelen als je bijvoorbeeld KA had gehad.. Had je dan gec-bet? waarschijnlijk antwoord je direct tuurlijk! moeten protecten. Dus als je de A wilt reppen dan moet je ook cbetten en gaat een check call altijd een 2nd barrel krijgen waarna je alsnog moet folden omdat je ongeveer staat te schreeuwen tegen je tegenstander dat je KK QQ en dat soort pairtjes hebt. Turn cbet ik ook nog wel om al zn crap eruit te halen, als ie raised is het een easy fold
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Hand zoals je hem heb gespeeld is prima, alleen de turn wat groter betten richting de 0,30. Flop is ideaal om te cbetten en villian heeft veel meer in zn range zitten dan alleen maar Ax.

Bedenk goed hoe je de hand zou spelen als je bijvoorbeeld KA had gehad.. Had je dan gec-bet? waarschijnlijk antwoord je direct tuurlijk! moeten protecten. Dus als je de A wilt reppen dan moet je ook cbetten en gaat een check call altijd een 2nd barrel krijgen waarna je alsnog moet folden omdat je ongeveer staat te schreeuwen tegen je tegenstander dat je KK QQ en dat soort pairtjes hebt. Turn cbet ik ook nog wel om al zn crap eruit te halen, als ie raised is het een easy fold
      Vooral omdat deze speler loose lijkt, vind ik bovenstaande de beste line. Hij speelt hier echt wel meer dan Ax handen. Het board is ook drawy, dus ik zou de flop ook zeker c-betten omdat je vaak gecalled zal worden door minder. Als je hier checkt dan is je hand echt face-up.

Op de turn kan je tegen deze speler ook nog wel betten, aangezien je nog steeds value wil halen van draws. Als hij je raised is het natuurlijk einde verhaal he. :(