Credit card gegevens versturen

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Ik had vorige week een account bij 770 aangemaakt en $100 gestort.
      Nu vragen ze om een copy van mijn identiteitspapieren (niet zo'n probleem mee) en een copy van de voor en achterkant van mijn creditcard (daar heb ik wel een probleem mee)
      Ik bedoel als ik dat via de e-mail verstuur, kan toch iedereen dat onderscheppen en mijn kaart misbruiken?
      Is dit normaal?

By the request of our electronic payment agent, we kindly ask you to send us a copy of your identity card and the front / back copies of your credit card number [creditcardnr] you used to deposit on our website.

You may send us the copies of your documents by e-mail as file attachments or by fax on +44 (0) 2074195711 (illegible copies are not acceptable). When sending your documents, please make sure you indicate your e-mail address or username.
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, met alle gegevens van je credit card versturen zou ik in eerste instantie ook altijd voorzichtig zijn, al zie ik de request wel regelmatig voorbij komen.

Liefste zou ik eerst gewoon je ID opsturen voor de check om te zien of die ook gewoon geaccepteerd wordt. willen ze daarna nog meer info, dan kan je dat altijd nog geven.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Request heb ik ook gekregen en was er ook niet blij mee. Je mag echter die laatste 3 cijfers op de achterkant weghalen, dat heb ik in de chat gevraagd. Ik had per ongeluk een verkeerde kopie van m''n credit card opgestuurd en wel m'n ID-kaart, maar ik kreeg wel direct melding dat ze alsnog een goede kopie van de credit card willen. Ben dus bang dat je er niet zo 1, 2, 3 onderuit komt.
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Op sommige rooms wordt er ook gevraagd om enkel de eerste drie cijfers en de laatste drie cijfers zichtbaar te laten uit veiligheidsoverwegingen. Maar ik zou inderdaad contact opnemen met P770 via de chat, daar helpen ze je altijd makkelijk verder :)