"Nieuwe Posts"

• ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Is het normaal (of een gekende bug) dat het forum-overzicht blijft tonen dat er nieuwe posts zijn, zelfs al heb je alles al gelezen ?
      De enige manier om het te resetten is door expliciet Alles Gelezen aan te duiden in het subforum. Beetje vervelend..
  • 5 antwoorden
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Niemand hier last van blijkbaar ?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Bedoel je het klavertje?
      Dit wordt weer grijs wanneer je bijvoorbeeld alles posts in Feedback &.. hebt gelezen. Als je dan weer 'Forum' gaat, dan is het nog steeds rood. Dat is het probleem?

Want als je dan op Feedback, Krit.. klikt, dan zul je alle threads zien en op dit moment heeft het forum door dat alle threads gelezen zijn en dan kleurt ie grijs.

Zéér matige uitleg van mijn kant, maar misschien snap je het wel? ;)
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Yep, dat is het probleem.
      Natuurlijk een beetje onzinnig dat je eerst nog eens opnieuw het subforum in moet gaan om het klavertje grijs te krijgen. De bedoeling van een grijs klavertje is uitgerekend dat je NIET meer het subforum in gaat om dan tot de vaststelling te komen dat je al alles gelezen had ;) .
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Achteraf is het wel behulpzaam. ^^
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Je ik heb dit helaas ook af en toe. Waar dit aan ligt weet ik echter niet. Ik denk dat het een cache issue is oid.

Helaas heb ik er momenteel niet direct een oplossing voor, behalve inderdaad nog een keer het subforum klikken. Ik zal het intern nog eens navragen bij IT om te kijken of dit in de huidige versie van de software nog gefixed kan worden.