blind level structure wtf!!!

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      hallo

Ik begon op party met de 3 dollar 6max sit and go's te spelen met blind levels van 10 min. Na blind level 100/200 kwam er dan altijd 150/300.
      Sinds vandaag speel ik de 6 dollars en komt er direct na 100/200 het 200/400 level?????
      Waarom worden er blindlevels weggelaten bij een hoger BI sit and go, dit lijkt me vrij onlogisch
  • 12 antwoorden
    • Eurnt
      Eurnt
      Bronze
      Misschien ligt dit aan turbo/regular? Meer kan ik me niet bedenken eigenlijk.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Is vanaf speed volgens mij. Daar begint de game eigenlijk pas :P
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      nope nog steeds regular 10 min blindlevels
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik heb daar ook al heel lang de $6 gespeeld, maar heb nog nooit geweten dat de blindstructuur anders is t.o.v. andere limieten, dat is behoorlijk idioot inderdaad.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      inderdaad compleet idioot. Dit neemt een deel van mijn edge op de fishies weg daar, mss maar een andere variant zoeken dan :(
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Het is mega fishy daar op de 6 dollar, echt niet normaal. Ik zat eens binnen de eerste 10 handen al in de money daar: ITM binnen 8 handen

Een van de redenen dat ik weg ben gegaan is idd de structuur, maar ook omdat ik altijd pechhandjes kreeg en zodoende nogal een hekel heb gekregen aan Party.

Misschien kun je de $3 blijven spelen, die zijn wss nog meer fish, en op de een of andere manier dus een betere structuur.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      de 6 zijn ongeveer even fishy als de 3 maar nu moet ik de afweging maken of ik ondanks de mindere structuur toch goede ROI kan halen. Ik denk dat dit wel mogelijk is maar de korte termijn variance zal wel vrij hevig zijn :( . Mijn doel was gwn op een room een roll uitbouwen enkel door sit and go's en zo hoog mogelijk raken dus op de 3 dollars blijven plakken is niet echt een optie.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      de 6 zijn ongeveer even fishy als de 3 maar nu moet ik de afweging maken of ik ondanks de mindere structuur toch goede ROI kan halen. Ik denk dat dit wel mogelijk is maar de korte termijn variance zal wel vrij hevig zijn :( . Mijn doel was gwn op een room een roll uitbouwen enkel door sit and go's en zo hoog mogelijk raken dus op de 3 dollars blijven plakken is niet echt een optie.
      Dan ga je naar de 10 dollars en kijk of het daar anders is, daar hangen nog steeds dezelfde mensen rond als op de 6.

nja, ik heb daar met de SNG's mijn bankroll weer aardig opgehaald, maar ben nooit verder gekomen dan dat, de variance met de blinds is absurd hoog. Je zult vaak de bubble halen maar dan eruit liggen vanwege dat feit.
    • JanJB
      JanJB
      Bronze
      Oplossing: volume
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Een goed p/f spel met hoge blinds zal je hier zéér goed van pas komen.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Klopt ben hier nog aant werken met de ICM maar merkt toch al wel dat ik veel minder fouten maak dan de villains dus dat is al goed. Dus nu proberen dit zo goed mogelijk onder de knie te krijgen en volume draaien ;)
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      vrij onlogisch
      Er zijn maar weinig dingen die logisch zijn op PartyPoker.
      De enige reden waarom ik er zoveel gespeeld heb vorig jaar is omdat het echt wemelt van de fish.