NL10 AA vs ??

• 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      MP1:
      $11,8
      Hero:
      $10,97

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.104 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with A:spade: , A:club:
      2 folds, MP1 calls $0,10, MP2 folds, Hero raises to $0,40, 4 folds, MP1 calls $0,30.

Flop: ($0,95) Q:spade: , 4:diamond: , 3:spade: (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $0,68, MP1 calls $0,68.

Turn: ($2,31) J:club: (2 players)
      MP1 bets $1,65, Hero calls $1,65.

River: ($5,61) J:diamond: (2 players)
      MP1 bets $4, Hero folds, MP1 gets uncalled bet back.

Final Pot: $5,61

Kan ik hier eigenlijk nog callen?
      Hij nam zo het initiatief over toen die J viel op de turn en die river is dan wel heel lelijk haha.

Sizing pre weet dat niet goed is was lichtelijk in droomland moest 0.5 zijn.
  • 6 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      De grootte van de pot vind ik hier goed op de flop, aangezien er 2 schoppen liggen. 2/3 pot is hier netjes lijkt mij.

Hij zet hem hier nu op een AQ of een paar aangezien hij je called. Hij heeft overigens gelimped vanuit EP, dus ik schat zijn range op AQ en alle mogelijke paren vanaf 77+.

De turn:

Een J, deze zou ik niet in zijn range zetten, doordat hij de flop called.

Hij neemt het initiatief over op de turn, dit zou hij kunnen doen met AQ lijkt mij of misschien wel KK, dat je hier gewoon called om hem hier erin te houden en hem te laten betalen vind ik goed, wanneer je hier raised zal hij hem misschien wegleggen en zal je veel value missen.

De river:

Nog een J, Nu bet hij 4 dollar in een pot van 5,61, ik zou hier altijd betalen aangezien hij hier best eens KK,AQ kan hebben en denkt dat hij de beste hand heeft.
      je moet 4 dollar betalen om 9,61 te winnen, 1 op de 2 keer moet je dus winnen hier, ik denk dat je wel kan callen.

Ik ben zelf nog maar net begonnen om handen zo te bekijken......dus geen idee of ik het zelf wel goed zie :f_cool:
      benieuwd wat anderen van mijn visie vinden??

Succes!
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Zal je nog wat extra stats geven.
      Heb nu ong 50 handen meer op hem en zijn stats waren 38/2

Toen ik aan de gang was zette ik hem op de flop op TQ+
      Pockets laat ik beetje achterwege want hij calde op de flop als die daar een set had neem ik aan dat hij niet ging leaden op de turn.

Hij speelde hele tijd al aardig passief dus was wel een beetje aan het uitkijken met hem.
      Sinds als die hitte dan begon die pas te betten.
      Dat is de reden waarom ik die river ook niet calde.

Mischien beetje verkeerde gedachtengang ook van mij haha daarom post ik hem ook :D
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Denk ook zeker niet dat hij hier een set gehit zal hebben, aangezien hij dan 33,44 in zijn hand moet hebben gehad, wat wel heel erg loose is in die positie en zijn stats kan je denk ik nog weinig van kan zeggen naar zo weinig handen. En zoals je zegt zal hij deze wss niet overnemen op de turn.

Ik bedoel met een paar dan ook wat ik zei 77+. Hij zal een continuation bet van jouw altijd callen op zo'n flop, aangezien jij in zijn ogen best ook AK kan hebben en dan zal een paar je altijd nog een keer callen.

Hij bet hier overigens op de turn, dit zal hij niet meer doen met een paar lager dan de Q en ook met een set niet lijkt mij. Hier kan hij denk ik een AQ of een KK hebben, wanneer hij deze heeft wil hij jouw niet verder laten leaden omdat er natuurlijk ook 2 schoppen liggen. Hij wil zijn hand protecten lijkt mij dan, dat zou ik iniedergeval doen als ik een AQ of KK in zijn positie had.

Jij called hem hier, dus hij kan best eens denken dat hij hier goed zit met zijn AQ of KK en dus bet hij hier nog eens 4 dollar voor value, welke ik zeker zal gaan callen.

Misschien zie ik het helemaal verkeerd, zou ook best eens kunnen!

Nog meer mensen ideeen hierover?
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      limp-call preflop kan hier best op een PP duiden. een 38/2 speler opent zelf nauwelijkse handjes preflop (ook al heb je maar zo'n kleine sample) en zal veel handjes dus limpen. andere handjes die hij limpt en vervolgens kan callen na jou raise zijn suited connectors als kq, qj, j10 en wellicht ook wel ak en aq (al denk ik dat hij ak wellicht zelf wel opent).

pf raisen naar 0.50. flop uitbetten is vrij standaard. ik maak het hier 0.70 - 0.75. na zijn call op de flop lijkt het of hij wel iets gehit heeft (heb je fold to c-bet stats, is hierbij wel handig). dat hij op de turn gaat leiden duidt bij een passieve speler bijna altijd op 2 pair of beter. in dit geval ligt qj het meest voor de hand. as played call ik hier de turn denk ik nog wel. river is imo een easy fold. je bent enkelt nog een qx handje. elke jx hand en elke set (welke niet erg aannemelijk is, want dan zou hij jou laten betten en niet opeens gaan leiden op de turn) beaten jou.

NB. KK vind ik hier niet erg aannemelijk, aangezien hij deze nooit preflop gaat limpen. als hij dit wel doet, zal hij vaker limp-reraise spelen en niet limp-call.. AQ vind ik ook niet erg aannemelijk omdat een passieve speler hier met aq nooit zelf opeens de turn en river zelf uit gaat betten met slechts 1 paar en zeker bij een 2e J niet nog een keer bijna 3/4 pot bet..
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      Nog interesanter kom bij hem een fold to cbet tegen van 100%
      Wat dus ook niet kan kloppen sinds die mij daar called maar ja laten we het olifantje niet in twijfel trekken haha.
      Het klopt dus wel dat die bijna alles fold op een cbet en heeft daar dus gehit op de flop.
      Denk idd ook dat de pasieve speler QJ had maar je je mag nooit iemand op 1 hand zetten zeggen ze hier altijd :D
      Maar denk wel dat die J dik in zijn range zat.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Preflop zou ik er inderdaad 0.5 van maken. (4BB + 1per limper).

Ik zou zijn range hier best wijd inschatten, maar tophanden zoals AQ en KK kan je daar wel uitlaten aangezien die zo goed als nooit worden gelimpt.

Als hij 100% foldt to c-bet (samplesize is ook wel belangrijk hier he), dan heeft hij hier zeker iets gehit. Dan mag je er wel vanuit gaan dat die range bestaat uit 33//44/KQ/QJ/QT/Q9s

Als hij vervolgens op de J op de turn begint te donken, dan moeten er al alarmbelletjes rinkelen. Iemand die zo weinig preflop raist is in het algemeen al redelijk passief...als hij dan gaat leaden op de turn, dan kan je maar beter een goede hand hebben.

Een fold op de turn zelf vind ik nog iets te weak tegen deze speler waarover je eigenlijk nog heel weinig weet. Als je nu 1k handen op hem had en hij doet dit zo goed als nooit, dan is de turn al een fold.
      Nu is de river ook eigenlijk een easy fold...je beat hier bijna niks meer. KQ gaat hij niet callen en vervolgens donken op turn en river. Ik denk dat hij hier héél vaak een set zal laten zien en zelfs nog more likely QJ.