Her-introductie van mezelf

• DodoBrabbel
      DodoBrabbel
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik ben een flinke tijd weg geweest van het pokerwereldje, maar ik kon het niet laten om weer te gaan spelen. Daarom stel ik mezelf nog eens opnieuw voor. Ik ben 22 jaar, studeer aan de TU Eindhoven en heb al eerder poker gespeeld. Naast poker speel ik graag een potje Battlefield3, mocht iemand een keer zin hebben.

Nu dan mijn poker ervaring, mijn skills liggen vooral bij SnG spel. Toen ik stopte voelde ik me net lekker op de 10$ STT's. Daarna heb ik nog kort geprobeerd om te cashgamen, maar daar was ik niet zo best in. Nu moet ik weer een nieuwe bankroll opbouwen en speel op de 3$ op PartyPoker (kan ik meteen mijn skills weer oppoetsen).

Op het forum zal ik vooral actief zijn in het SnG/MTT gedeelte. Tegen de tijd dat ik mijn pokerskills weer onder de knie heb ga ik me ook bezig houden met wiskundige modellen. Ik wil eens dieper naar het ICM model kijken, en ik wil proberen een future game model te ontwikkelen(om naast ICM te gebruiken). Mischien ga ik hier zelfs een blog over bij houden, maar ik kan niks beloven :)

Groeten,
      Brabbel
  • 6 antwoorden