de zoveelste kickout

• bandera92
      bandera92
      Basic
      Ik speel al een 2-tal jaar tournaments op pokerstars en vroeger ook fulltilt; maar het lukt me maar nooit om de final table te halen. Voor 30 à 40% wel mijn eigen fout, maar voor de rest bad beats. De laatste tijd is het egt wel moeilijk om te cashen.

Een voorbeeld van die 60 à 70% bad beats.
      een stack boven het gemiddelde en ik had K :heart: 7 :club: op de BB
      flop J :diamond: 3 :club: K :diamond:
      mijn tegenstander raiset helft van me stack (hij was bijna altijd aan het bluffen dus dacht ik van een set gaat hij niet hebben, maar een king misschien wel, maar dan zou ik een kicker probleem hebben)
      Ik besloot om mee te gaan (alhoewel hij mij 30% van mijn stack kostte)
      mijn tegenstander had J :heart: 7 :spade:
      wat komt er op de turn? Jawel, een J :club: en de river een 2 :spade:

In datzelfde tournament, de blinds worden groter en groter. Ik heb minder dan 12 BB en ga all in (middel position) met A :diamond: K :spade:
      Ik word gecalled met A :heart: J :spade:
      Op de flop kwam er al een J :club: dus alweer uitgeschakeld.

En zo is het dus de hele tijd hé
  • 19 antwoorden
    • snizzel99
      snizzel99
      Bronze
      die eerste hand vind ik nou niet echt een hand om te spelen als hij je halve stack raised... en tweede hand is puur pech maar je had er nog in kunnen zitten als je die eerste hand niet had gespeeld :)
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bandera92
      Voor 30 à 40% wel mijn eigen fout
      Ik denk wel wat meer eerlijk gezegd. :D En Met AK verlies je ongeveer 1/4 tegen AJ dus leer er mee leven zou ik zeggen.
    • gemster
      gemster
      Bronze
      Shit happens =]
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door gemster
      Shit happens =]