Pokerstars.fr vragen

• 20 antwoorden
    • Champi888
      Champi888
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      Mag je ook daadwerkelijk op deze site spelen of is het eigenlijk alleen voor fransen?

Kun je deze site ook linken aan strategy, zo ja hoe?

Antwoord op beide vragen is ja. Je wordt ook gelinkt maar weet niet meer precies hoe. Ik heb ooit een linkje van een mod gekregen.
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Houdt er wel rekening mee dat je eerst een uitgebreide validation moet doorlopen voordat je er kunt spelen. Nadat je een account aangemaakt hebt en geld gestort worden je account en geld automatisch geblokkeerd. Vervolgens moet je een kopie van een ID + bankafschrift doormailen waarna je na enkele dagen een brief toegestuurd krijgt met de 'Account Validation Code'. Na deze code ingevoerd te hebben kun je spelen/je geld uitcashen.

Voordat je een account aanmaakt zou ik eerst de .fr client downloaden (via de Franse PokerStrategy.com site) en eens door de lobby scrollen om te kijken of het uberhaupt interessant voor je is om een account aan te maken. Vanwege de veel hogere rake, aanzienlijk minder aanbod van MTT's en lagere traffic (met name wat cashgames betreft) is het denk ik maar voor weinig mensen interessant om er te gaan spelen.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Als je per se met Fransozen wilt spelen moet je op Winamax spelen, dat gekke Amerikaanse gedoe daar moeten de Fransen niks van hebben, die moeten weer een eigen site... :f_biggrin:
    • Post verwijderd

• Post verwijderd

• Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ty guys, ga er nog over na denken, en als ik er ga spelen is het vooral voor de franse TCOOP
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Als je voor de Franse TCOOP (Flash) gaat, dan zou ik mij z.s.m. gaan registreren. De verificatieprocedure neemt een dag of 5-6 in beslag en tot die tijd kun je niet spelen. Flash begint een paar dagen eerder dan de TCOOP; namelijk op 15 januari. Je hebt dus nog 8 dagen om een account aan te maken en actief te krijgen.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Als je voor de Franse TCOOP (Flash) gaat, dan zou ik mij z.s.m. gaan registreren. De verificatieprocedure neemt een dag of 5-6 in beslag en tot die tijd kun je niet spelen. Flash begint een paar dagen eerder dan de TCOOP; namelijk op 15 januari. Je hebt dus nog 8 dagen om een account aan te maken en actief te krijgen.
      Dat dacht ik zelf ook, maar wou eerst ff denken of ik het waard vind enz
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Oke klein probleempje, ik ben niet zon held in frans maar ik zie niet de Mac download, al zie ik onderaan wel dat het met Macintosh kan, heb hem gedownload via pokerstars.fr maar weer verwijderd omdat ik bang ben dat ik dan niet gelinkt ben,

Kan iemand me ietsjes verder helpen ?
    • Post verwijderd

• Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      ik heb ook eens gehoord van iemand die heeft ong een paar maanden gewacht tussen 3 berichten door bij de support, maar zal het proberen
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Je kan direct al spelen hoor.. uitcashen kan gewoon niet voordat je account helemaal geverifieerd is
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ik heb mijn account twee weken geleden aangemaakt en zodra ik gestort had werd de boel geblokkeerd. Als ik probeerde te spelen kreeg ik de mededeling dat mijn 'playing priveleges revoked' waren. Pas na de AVC (account verification code) ingevoerd en vervolgens contact opgenomen te hebben met de support kon ik spelen.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik kan gewoon spelen?
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Maar ik moet dan ook alleen nog de AVC invullen, de rest heb ik allemaal al doorgegeven...
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Zou kunnen dat er bij mij wat mis gegaan is. Zo kreeg ik bijvoorbeeld niet de pop-up voor je AVC-code die je volgens de brief zou moeten krijgen bij het inloggen. Ook kreeg ik twee dagen geleden een e-mail met de mededeling dat ik nog 2 dagen de tijd had om mijn PokerStars.DK account te verifieren. .DK? Wist niet eens dat dat bestond. Contact opgenomen met de support bleken ze mijn gegevens intern verwisseld te hebben. Lekker dan.
    • Post verwijderd

• Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Lol idd, dat had ik zelf ook nog kunnen bedenken
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Kan nog steeds spelen en verwacht 1 dezer dagen de AVC in mijn brievenbus.
    • 1
    • 2