Wie is de mol (2012)

• Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Vorig jaar heb ik het niet goed kunnen raden, maar we doen dit jaar weer een nieuwe poging.

Vooralsnog verdenk ik Marit en Liesbeth.

Wel erg veel acteurs en theatermensen dit seizoen, maar weinig van de groep van dit jaar was mij al bekend. Maar dat verandert wel in een paar weken :)
  • 23 antwoorden
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      Ik volg het niet, wat is het idee precies?
    • ricos222
      ricos222
      Bronze
      stiekum ik sssst :D
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      Ik volg het niet, wat is het idee precies?
      nederlands programma waarin 'bekende' nederlanders opdrachten moeten uitvoeren om geld te verdienen voor de pot, die na 10 weken voor de winnaar is. Echter er is 1 van de 10 'de mol'. Deze probeert de zaak te saboteren, maar de vraag is natuurlijk wie dit is.
    • Biggetje
      Biggetje
      Bronze
      Oorspronkelijk een Belgisch programma dat zeer succesvol was maar na een paar seizoenen gestopt is.
    • Biggetje
      Biggetje
      Bronze
      Net eerste episode gekeken, wtf @ die paintballcompetitie :facepalm:

Verder wel leuk maar nog veel te vroeg om mensen te gaan verdenken omdat je als kijker gewoon veel te weinig informatie krijgt. :/
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Vorig jaar verdacht ik na afl.1 twee mensen en na afl.2/3 had ik de mol goed, is me nog nooit gelukt en waarschijnlijk ook puur geluk. Dit jaar heb ik na afl.1 echt nog geen flauw idee!
    • Westerm
      Westerm
      Bronze
      Ik verdenk Marit, slimme truc om tijdens de paintballwedstrijd al met je handen om hoog te gaan staan ?
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Hihi, ik kijk al 12 seizoenen wie is de mol en ik heb t nog nooit geraden :( Ik verdenk ze ook altijd allemaal. Nu zit ik op euhm Anne-Marie en Dio. Allebei wel van die vage types.

Die actie op de brug wel wat onzettend mooi :) Dan toch maar William verdenken, of is dat te makkelijk.

Ben benieuwd of de kansberekening technieken Maarten gaan helpen zich een weg door de eerste testen te slaan. Persoonlijk had ik ook zo de eerste test gemaakt denk ik. Vind hem wel een mogelijke winnaar.
    • Botervisken
      Botervisken
      Bronze
      ikke
    • likeit27
      likeit27
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Biggetje
      Net eerste episode gekeken, wtf @ die paintballcompetitie :facepalm:

Verder wel leuk maar nog veel te vroeg om mensen te gaan verdenken omdat je als kijker gewoon veel te weinig informatie krijgt. :/

Was eigenlijk niet verantwoord,want ze hadden helmkappen op,
      Die met wind gewoon omhoog waaien.
      Vindt paintballen wel super vet,vroeger supair(triple x belgium) gespeeld 15 balls a sec allowed :D en dan van 1 metertje ofzo 15 ballen raggen op de rug :s_thumbsup: .

Vond die gast wel vreemd,die alle hooibakken afging,
      Ik bedoel de regels waren toch duidelijk,afschieten of eerste andere kant.
      Die marit was gewoon scared and got lucky :D
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Winterdream
      Hihi, ik kijk al 12 seizoenen wie is de mol en ik heb t nog nooit geraden :( Ik verdenk ze ook altijd allemaal. Nu zit ik op euhm Anne-Marie en Dio. Allebei wel van die vage types.

Die actie op de brug wel wat onzettend mooi :) Dan toch maar William verdenken, of is dat te makkelijk.

Ben benieuwd of de kansberekening technieken Maarten gaan helpen zich een weg door de eerste testen te slaan. Persoonlijk had ik ook zo de eerste test gemaakt denk ik. Vind hem wel een mogelijke winnaar.
      Dio acht ik niet instaat om een slinkse mol te spelen, dat is gewoon een goedlachse jongen en bij de paintball opdracht geloof ik er oprecht in dat hij helemaal de kluts kwijt was door die maffe actie van William. Bij William ligt het er na de eerste aflevering wel erg dik op, maar durf hem nog niet voor 100% weg te strepen.

Maarten gaat ver komen (hoop en denk ik), zijn manier van de eerste test maken, is precies hoe ik het zou doen! :D Hiermee impliceer ik dus ook dat ik Maarten niet als mol zie. Ook Tim leek oprecht blij met zijn behaalde vrijstelling en Anne-Marie deed (net als William) super haar best bij de eerste opdracht. Dus dan houdt ik nog Liesbeth, Hadewych, Marit en Frits over qua mogelijke mollen. Ben erg benieuwd naar aflevering 2, want één aflevering is nog erg weinig informatie om definitief een mol aan te kunnen wijzen. :D
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      "Dio acht ik niet instaat om een slinkse mol te spelen, dat is gewoon een goedlachse jongen en bij de paintball opdracht geloof ik er oprecht in dat hij helemaal de kluts kwijt was door die maffe actie van William."

Mja dat is het een beetje, in de vorige 11 seizoenen zijn er toch twee mollen geweest waarvan je dacht nouuuuuuuuuuu die zijn echt te dom om een goede mol te kunnen zijn..Maar je zal wel gelijk hebben. Want dan zijn er natuurlijk ook 9 afl geweest waarin dat niet het geval is, waardoor je met kansbereking zou kunnen zeggen dat Dio wrsch niet de mol is. Maar ja he...
    • Biggetje
      Biggetje
      Bronze
      Denk dat je als mol vooral de eerste aflevering(en) niet te hard wil opvallen. Vergeet niet dat mol zijn ontzettend lastig is en dat je niet meteen het programma wil verneuken door een fout te maken.

Vermoed dus dat de kans heel groot is dat dat kind met der armen in de lucht gewoon dom is :) . Bovendien lost het ook niet echt iets op, alsof zij kan weten dat die 2 andere jongens te retarded zouden zijn om haar ofwel af te schieten of snel over de lijn te gaan rennen.

Oorspronkelijk gepost door likeit27

Was eigenlijk niet verantwoord,want ze hadden helmkappen op,
      Die met wind gewoon omhoog waaien.
      Ze hadden toch ook nog gewoon een bril eronder aan? Kan mij ook niet voorstellen dat de geweren erg hard stonden, als de verfballetjes door de wind een halve meter opzij waaien ;) .
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Na de derde aflevering is het voor mij wel weer duidelijk wie de mol is: Liesbeth! Iemand die een ander verdenkt en wil sidebetten? :D
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      liesbeth, frits of william, in die volgorde verdenk ik ze.
      geen side bet dus ;)
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      William kan je wel wegstrepen. Hij is zelf bezig met chaos creeëren en heeft bij het jokerspel de enveloppe met €1000 gepakt, iets wat de mol niet zou doen, ook niet om minder verdacht te lijken. Ben vrij overtuigd van Liesbeth, maar als ik ook een top 3 zou moeten zeggen zouden Hadewych en Frits die afmaken.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      frits of liesbeth
    • moeilijkkk
      moeilijkkk
      Bronze
      Mijn top 3 maar na gisteravond begin ik daar toch zwaar aan te twijfelen..

1. Marit

2. Liesbeth

3. Tim
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Biggetje
      Oorspronkelijk een Belgisch programma dat zeer succesvol was maar na een paar seizoenen gestopt is.
      Vind het wel raar dat niet meer landen het over nemen, lijkt me dat dit in elk land wel aan kan slaan. (met name met celebrity's)

edit: nvm, na wikipedia bekeken te hebben blijken vrij veel landen het op zijn minst te hebben geprobeerd.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mole_(TV_series)
    • 1
    • 2