Float OOP donkbet turn.

• Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Tegen een unknow, kan ik hier floaten OOP en op de turn donkbetten? Flop folden lijkt me geen optie omdat hij niets rept en check raise turn wordt te duur imo. Nice hand of had dit ander gemoeten? :rolleyes:

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PokerStars
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG XNR_47X ($32.04)
      UTG+1 zemlyanikasw ($13.08)
      CO Bandi990 ($25)
      BTN PretenderTUW ($25)
      SB Hero ($26.55)
      BB hansboerje ($21.55)

Pre-Flop: ($0.35, 6 players) Hero is SB 8:spade: 9:spade:
      4 folds, Hero raises to $0.65, hansboerje calls $0.40

Flop: 3:heart: 5:club: 3:diamond: ($1.30, 2 players)
      Hero bets $0.77, hansboerje raises to $2.50, Hero calls $1.73

Turn: K:spade: ($6.30, 2 players)
      Hero bets $3.05, hansboerje folds

Final Pot: $9.35

Hero wins $9.04 (net +$2.84)
  • 5 antwoorden
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      hij rept niks, maar je hebt zelf ook niks.

Als je dan denkt dat hij blufft kan je ook de flop 3betten dat staat sterker dan turn donkbetten.

Kortom fold flop, maak een note en speel pas terug als je hem dit vaker ziet doen.

Bovendien is hij waarschijnlijk een fish die misschien denkt dat een 5 of een overpair de nuts is en moet raisen want hij heeft de beste hand.

Vind de play echt niet goed. Helemaal tegen fishes is dit gewoon geld weggeven on the long run.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrJera
      hij rept niks, maar je hebt zelf ook niks.

Als je dan denkt dat hij blufft kan je ook de flop 3betten dat staat sterker dan turn donkbetten.

Kortom fold flop, maak een note en speel pas terug als je hem dit vaker ziet doen.

Bovendien is hij waarschijnlijk een fish die misschien denkt dat een 5 of een overpair de nuts is en moet raisen want hij heeft de beste hand.

Vind de play echt niet goed. Helemaal tegen fishes is dit gewoon geld weggeven on the long run.
      of 3bet flop klein. deze flop hit normaal jou niet, en je tegenstander ook niet dus kan je hier prima 3betbluffen naar 6 ofzo, als je echt denk dat ie full of it is :)
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik vind een 3bet flop ook niet zo goed, want dan rep je al helemaal air, welke value hand zou je hier nu 3betten op de flop.

Tegen een vis fold ik dit op de flop, omdat ik niet denk dat je tegen vissen moet bluffen en je hem toch niet snel van een hand af gaat krijgen, gewoon wachten op een betere spot. Als het een reg is, denk ik niet dat hij ooit deze flop raiset.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      3bet flop vind ik eigenlijk geen mogelijkheid om de reden die Chivaz ook al geeft, er zijn geen handen waar ik het mee terug klik, zelfs niet met A3 en 55 omdat ik dan veel value ga missen. :rolleyes:
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      redenering achter mn eigen commentaar is dat je dit board bijna altijd mist, en je tegenstander ook. jij hebt echter vaker de top van je range vast dan je tegenstander (hij heeft nooit JJ+, en zal ook niet al te veel 3en in zn range hebben maar iets meer dan jou).

that being said, dit is een board wat ook in principe nooit geraist zal worden voor value. imean, de enige handen waarmee eigenlijk doorgegaan kan worden door jou zijn pairtjes en A2/A4, maybe 67s.

jij mist dit board knettervaak (tenzij je supernitty (20%ish) opent, in t geval je vaker een hand hebt) en hij ook, dus dit zal vrij vaak air wars zijn naar mijn mening.

maargoed, I'll let soomeone else look at it.

twisted1984:
      [0:11:19] Erwin: fold flop gg hand
      [0:13:29] Erwin: of naja
      [0:13:30] Erwin: in die hand
      [0:13:32] Erwin: als je iets wilt doen
      [0:13:35] Erwin: zou ik call flop doen
      [0:13:36] Erwin: en check/shove turn
      [0:13:59] Erwin: haal je nog wat value uit zijn bluffs
      c/s turn > 3bet flop?
      [0:20:05] Erwin: yeah vind ik wel
      [0:20:08] Erwin: rep je veel beter een overpair
      [0:20:10] Erwin: of AK ofzo