Nl5 - KK preflop

• 4 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      1) Met 100bb aan tafel gaan zitten :)

2) 4betten. Vind de pot nogal klein als je hier callt en je wilt deze liefst al wat groter met KK.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      He Joyark,

Farmarchist heeft de puntjes al aangehaald. Je wil hier niet callen en vervolgens OOP spelen tegen de BU. Je hebt een monster vast dus je wil graag het geld in het midden hebben.

Dus 4betten is hier absoluut de beste optie.

Daarnaast is het natuurlijk ook belangrijk dat je met 100BB aan tafel zit. Maar dat is een kwestie van auto-rebuy aanvinken ;)
    • joyark123
      joyark123
      Bronze
      1) Er hoort iets fout te zijn bij het automatisch reloaden wat die hoort aan te staan onder de 100bb.

2) Hoe groot zou je hier de raise dan maken, gewoon standaard 3x de raise of zou je hier ook kunnen shoven om heads-up tegen de fish te komen zitten want ik denk dat als hij 0,80 called hij ook wil shoven want anders call je geen 4-bet neem ik aan?
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik denk dat 1.10 - 1.20 hier een mooie sizing is. De sizing van een 4bet is meestal 2.5x de raise. Als je natuurlijk denkt dat hij toch alles callt en hij heeft een grotere stack, dan kan je het ook groter maken.

Pushen lijkt me nog wat overplayed, aangezien hij dan nog twijfelhandjes weg kan leggen.