10 man SNG: ATs first in MP2

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      NL Holdem $100(BB) Replayer Game#7307191824

SB ($2,050)
      BB ($1,910)
      UTG ($5,930)
      Hero ($2,390)
      UTG+2 ($2,940)
      CO ($3,000)
      BTN ($1,780)

Dealt to Hero A:spade: T:spade:

fold, Hero raises to $250, fold, fold, fold, fold, fold, , Hero shows A:spade: T:spade: ,

Hero wins $250

Ik twijfelde hier of ATs genoeg was voor een raise vanuit MP2. Pushen vond ik sowieso nog te vroeg gezien aantal BB. Alleen MP1 speelde erg loose, maar die had al gefold. De overige spelers speelden allen vrij tight.

Wat is jullie openingsrange hier en naar hoeveel BB zouden jullie hier raisen?
  • 3 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      In deze fase speel ik meestal smallball poker. dus redelijk weide openrange, en raise naar 2,5BB. ik zou deze exact hetzelfde hebben gespeeld.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik wil hier een read hebben dat mijn tegenstanders niet heel graag callen. Op lage limieten, en ook op mid limiet fold ik hier first in. Ik ben een beetje een nit, maar ik vind ats niet zo heel sterk, en de icm tax is hier behoorlijk zwaar, dus als je in positie gecalled word zit je in een zure situatie over het algemeen. Raisen kan ook wel, maar is zeker niet de conservatieve lijn hier.
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      Ze speelden in deze fase wel heel erg tight, maar je hebt gelijk. Bij een call is het direct een lastige situatie. Ik denk dat ik deze voortaan idd zal folden.

Wat is jouw open raising range in deze situatie?

Zat zelf nu te denken aan:
      AA-TT, AKs-AJs, AKo-AQo