Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

pokerstars hack

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik vond een aantal filmpjes van een zogenaamde pokerstars hack:

http://www.youtube.com/watch?v=jjvhVNLkYvs&feature=youtube_gdata

Is dit bekend bij mensen en weet iemand hier meer van.

Ik kom best vaak handen tegen dat ik denk, je moet gewoon geweten hebben wat er kwam, allin met 42, super tight spel en ineens alles erin tegen mijn KK en ja hoor ook nog 442 op de flop, alsof hij het wist.

Kan natuurlijk best toeval zijn, dat hij tilde maar leek het zeker niet op.

Staan echt veel filmpjes op youtube en vraag me af of er niet een kern van waarheid in zit, ik wil me geld niet weggeven aan mensen die valsspelen dus misschien beter een andere poker site zoeken als dit waar is.

Pokerstars onderzoekt het nu en heeft de filmpjes doorgestuurd naar de afdeling spelbeveiliging, hopenlijk kunnen zij mij geruststellen. Ze zullen mij toch niet zeggen dat het zo is als het zo is, dit om mij als klant te houden, maargoed!

Die filmpjes zullen toch wel niet allemaal fake zijn, kan ik bijna niet geloven, wat ik wel geloof is dat pokerstars het natuurlijk heeft onderzocht en ontkent dat het waar kan zijn. Zo was hun eerste reactie:

Er werd ook ontkent dat de maanlanding vals was ?( zo ken ik er nog een paar.

Hoor graag van jullie!

Groetjes,

rik
  • 7 antwoorden
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      nja ik denk niet dat er een andere site veiliger is dan pokerstars :p
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      by the way op dat filmpje weet hij niet welke kaarten er gaan komen é, hij ziet gwn alle cards. Dus moest die met zn 42 cheaten dan zou hij niet pushen als jij KK hebt... Wel grappig dat filmpje maar ik geloof het niet...
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Stel dat jij zo een hack had? Zou je er dan mee uitpakken op youtube?
    • pokerspeler02
      pokerspeler02
      Black
      gebruik het al maanden.. easy game :D
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      die gast van diabolic schijnt slechts $700 te vragen. niet slecht voor iets dat je binnen no time miljonair maakt

gl d'rmee

gast, denk ff na

toedels

cherish the love :heart:
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Die filmpjes circuleren al jaren op youtube en pokerstars is er al heel lang van op de hoogte.

Is heus niet moeilijk om zo een filmpje te maken. Gewoon de replay van de final table van een toernooi zoals sunday million er op zettten, wat onzin er bij tijpen dat je een programma hebt om alle kaarten te zien en dat nog voor een redelijke prijs verkoopt.........

Die replays op pokerstars zijn altijd met alle kaarten open. Die gast is gewoon een ordinaire oplichter. Trap daar dus vooral niet in. Lees ook eens de commentaren die bij die filmpjes staan. Je moet maar eens ingeven op youtube "pokerstars cheat", dan vind je er tientallen.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ok duidelijk, ik heb ook antwoord gehad van pokerstars beveiliging, dat het absoluut niet mogelijk is omdat de kaarten pas verzonden worden naar andere computers wanneer er een eventuele showdown komt, ik ben gerustgesteld.

Bedankt voor de reacties!

Groeten,

Rik