NL10 Raise 99 vanuit CO

• LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Voor mij fold iedereen en ik raise vanuit CO , 3xBB.

Tot nu toe alles nog goed gedaan volgens mij, vrij standaard.

Nu komt de flop, ik heb een overpaar en het board is niet heel gevaarlijk, dus ik bet veelste veel, halve pot was goed geweest denk ik?

Ik word geminraised en ik reraise, word weer geraised en ik ga allin.

Ik ging er op het moment vanuit dat hij aan het bluffen was, ik was overigens ook op tilt besef ik achteraf, mijn hele bankroll is pleite na vandaag :facepalm:
      Jammer! moet toch iets aan mijn spel gaan veranderen, niet de bedoeling dat het steeds maar geld kost als ik even op tilt ben, misschien tips?

maargoed verder over de hand. Ik besef achteraf wel, dat wanneer hij mij minraised ik misschien nog kan callen, hij kan hier A8 hebben toppair topkicker en wil misschien zien wat ik doe na een raise. Hierna check-fold spelen op de turn en de river? Was lijkt mij een betere line geweest. Of misschien gelijk al folden na zijn minraise op de flop?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      BU:
      $16,1

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with 9:diamond: , 9:club:
      3 folds, Hero raises to $0,30, BU calls $0,30, 2 folds.

Flop: ($0,75) 8:spade: , 4:heart: , 3:diamond: (2 players)
      Hero bets $0,7, BU raises to $1,40, Hero raises to $2,70, BU raises to $5,00, Hero raises to $9,70 (All-In), BU calls $4,70.

Turn: ($20,15) 3:heart:
      River: ($20,15) 6:diamond: (2 players)

Final Pot: $20,15
  • 1 antwoord