Nl25 - Aa :(

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      villain is unknown. easy fold? of bad fold?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1585859
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $24.98
      Hero (UTG+1): $27.02
      MP: $3.08
      CO: $25.00
      BTN: $24.47
      SB: $7.69
      BB: $15.50

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+1 with A :spade: A :club:
      1 fold, Hero raises to $1, 2 folds, BTN calls $1, 2 folds

Flop: ($2.35) 3 :heart: K :heart: 3 :diamond: (2 players)
      Hero bets $1.50, BTN calls $1.50

Turn: ($5.35) 4 :spade: (2 players)
      Hero bets $3.75, BTN calls $3.75

River: ($12.85) J :heart: (2 players)
      Hero bets $6, BTN raises to $18.22 all in, Hero folds
  • 15 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Easy fold :(
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Dacht ik ook :( hij showde 88 :(
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Wat een l*l :)
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      je moet 1 op de 4 keer goedzitten om het BE te maken, op een paired board kan hij ook nog shoven met KJ etc dus ik zou hier wel callen.
      Ligt heel er heel erg aan of board paired is of niet en vrij villian afhankelijk..
      Bovendien blokken die J en K enorm veel flushhandjes die hij daar flat op de button
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      True langs een kant. Maar dan nog, ik denk dat hier 1/100 unknown een bluff zal maken... En ik denk dat maar 1/5 unknown KJ hier nog zal raisen...
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Voor een unknows is 2 pair shoven nog geen bluff he, jij hebt eigenlijk geen flushes in je range meer Kx, niet dat ik het niet met je eens ben hoor. Tegen unknown zou ik ook eerder naar fold neigen, probeer meer aan te geven dat als je info over hem hebt het vrij vaak wel een call gaat worden.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik wel een fold, ik zal hier ~$4,50 betten op de river.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Dikke discussie met Farma op skype haha zal het even samenvatten,
      elke beetje aggro speler gaat de flop vaak raisen met een flushdraw.
      Ik denk dat je met KJ nog wel geshoved wordt hier omdat je over het algemeen niet zoveel rept op een 6$ betsize. Ik zou zelf liever voor 9 kiezen omdat je je het jezelf dan een stuk makkelijker maakt aangezien hij niet kan shoven met semi-bluffs zoals pp, KJ etc.
      Je rept zelf hier geen flushes dus op het moment dat je te klein bet zal je door een beetje reg zeker geraised gaan worden als je 4,5 ofzo gaat betten. Het is echt een size van oke hmm die J ligt gewoon totaal niet in mn range maar ik bet maar om te folden op een shove, waar is de uitnodiging?
      Dus ik zou hier hem in een moeilijke spot zetten door 9 te betten en ik denk dat je hier alleen tegen een flush zit op het moment dat villian een passieve speler is. Blijft zo dat je tegen een unknown vrij screwed zit.

Oh wacht we zitten op NL25..
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      easy fold, kj is enige wat je beat en andere kx handen zullen niet meer raisen voor value. bovendien zullen ze op nl25 weinig bluffen dus 80% van de tijd laat hij gewoon flush zien.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Nice! Foutje he Bart ;) hehehe
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      OP NL25 vind ik het ook wel een fold ja, riverraises zijn daar gewoon zo rare dat je ze respect moet geven, je odds zijn hier niet goed genoeg om te callen omdat je hier vaker dan 75% van de keren beat zult zijn.
      Weet wel niet wat ik van een blockbet/ moet denken, inclusief de sizing, als ik hier zou blockbetten zou ik het wel kleiner maken waardoor folden easier zou zijn.
      Laat het nog even open staan voor de andere judges
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Nice! Foutje he Bart ;) hehehe
      Check wat er onderaan mn post staat;)
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Ik ben niet zo'n fan van kleine blockbets vanwege het induce effect. Ik vind halve pot hier prima en zou ook folden op een ship. Er zijn maar weinig villians op nl25 die in staat zijn made hands in een bluf te veranderen en KJ gaat hier niet vaak shippen. Overigens zijn er ook zat villians die hier een flush niet eens shippen omdat paired.

Ik zou hier overigens wel een note van maken.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Toch hier ook nog een vraagje... Is het een call als je A :heart: vasthebt?
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Toch hier ook nog een vraagje... Is het een call als je A :heart: vasthebt?
      Als zijn raiserange op de river bijna enkel uit flushes/FH's bestaat dan maakt het niet veel uit he :D , je hebt hier enkel een pure bluff beat in principe dus het hangt voornamelijk af van hoe vaak je denkt dat hij hier gaat bluffen, zonder stats is dat moeilijk in te schatten dus is het advies te folden aangezien de doorsnee NL25'er in deze spot niet vaak genoeg zal bluffen om profitabel te kunnen callen