Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Bonus...

• Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Beste pokerstrategen,

Ik vroeg me af of er bij Everest ook bonussen zijn waarmee je met het bereiken van een X aantal Summit Points geld kan vrijspelen. Ik ben daar eigenlijk wel geïnteresseerd in. Speel nog niet zo lang op Everest, dus wie weet hier meer over?

Grtz.. Frank.
  • 3 antwoorden
    • ricos222
      ricos222
      Bronze
      Zover ik weet hebbem ze dat op dit moment niet. als je $10 stort krijg je wel 10x $1 ticket waarmee je je kan inkopen in toernooien. Wat is trouwens je nick op everest en wat speelt je?
    • Frisekea
      Frisekea
      Bronze
      Okay, ben ik op dit moment niet in geïnteresseerd denk ik :) .
      Mijn schermnaam is Frisekea1990.. en ik ben te vinden aan de Double-Up tafels (50 cent)... probeer daar een leuke BR op te bouwen!

Edit, aan welke tafels speel jij?
    • ricos222
      ricos222
      Bronze
      Ben van sng afgestapt naar 3/5 cent cashgame. Ben van sng afgestapt omdat er niet veel mensen op everest sng spelen. Als je brm het toelaat zou ik als ik jou was $1 chip 'n chair spelen aangezien daar geen rake op is.